Tehdäänkö polttopuita vai haravoidaanko puutarhaa? Konekantahan pitäs jo olla valmiita kesän koitoksiin.
Ite on hiljalleen nelivetonuffia kasaillu, terveys vaan meinaa kiusata niin tapahtuu verkkaisesti.
Emännän kanssa asutaa eri puolilla sulkurajaa niin kissa on ainoa kaveri nyt.
Mutta koitetaan kestää, viina ja pikavipit ei ole nyt muotia.



