Lukkomutteri lähti irti, mutta kuuluuko säätöpultin tulla ulos, vai mennä sisään?
Perusongelmana on, että tehostin ei toimi, koska ilmeisesti tuo ylempi säätövarsi ja alempi säätövarsi ovat kuin yhtä puuta. Eikö tuo ylempi kuuluisi rattia käännettäessä painaa sylinterin säätökaraa ennenkuin se liikuttaa sylinteriä? Mä en tiedä mitä tuolle on tehty, mutta ainakaan ulospäin se ei sieltä käänny, sisäänpäin en ole vielä yrittänyt, kun pimeys yllätti.Joku siinä on jumissa, mutta mikä ja miten tuo säädetään, jos sen saa liikkumaan?
-jarkka



