Yleistä keskustelua mistä vain
Valvoja: automies560
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
No nyt siellä on kaikki vanhat pierut
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1512
- Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20
.
Viimeksi muokannut kolmetonnine, 31 Maalis 2019, 20:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
kuulin juuri uuden hallituskokoonpanon ja hyvältä vaikuttaa. Nyt tapahtuu
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Jää nähtäväksi, mitä, ja minä vuonna...Nuffieldmaster kirjoitti: ↑23 Maalis 2019, 18:22 kuulin juuri uuden hallituskokoonpanon ja hyvältä vaikuttaa. Nyt tapahtuu
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Ei tämä kaipaa sarkasmia.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
No joo, Jamppi on ennenkin vetänyt päämiehenä asioita, eli kokemustakin tuosta hommasta on
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5083
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
15 tunnin kokousreissu on taputeltu + saunominen sen päälle.
Kiitoksia vanhalle hallitukselle, toimitte kuten ounastelinkin, munatonta porukaa, poislukien yksi mieshenkilö ja kaksi naista.
Uuusi puheenjohtajamme tiedoitaa uuden hallituksen kokonpanon aikanaan.
Tässä vaiheessa suuret kiitokset uusille hallituksen jäsinille ja yhdelle toiselle naispuoliselle joka jatkaa hallituksen ulkopuolisena toimihenkilönä.
Kiitoksia vanhalle hallitukselle, toimitte kuten ounastelinkin, munatonta porukaa, poislukien yksi mieshenkilö ja kaksi naista.
Uuusi puheenjohtajamme tiedoitaa uuden hallituksen kokonpanon aikanaan.
Tässä vaiheessa suuret kiitokset uusille hallituksen jäsinille ja yhdelle toiselle naispuoliselle joka jatkaa hallituksen ulkopuolisena toimihenkilönä.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Itehän sie halusit että munaton hallitus lähtee, ja nyt myö lähettii.
Tehkää ite paremmin apinat.
Tehkää ite paremmin apinat.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
No ompas karille kun mikään ei käy. Ensin huudetaan, että porukka vaihtoon ja nyt kun porukka nosti kädet pystyyn ja esimerkillisesti tarjosi paikat seuraaville, niin ollaankin munattomia
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Ehken tuo on Alpo hieman turhan kärkkäästi sanottu. Nyt poisjääneistähän, itse ilmoitit jo viimevuoden kokouksessa, että tämä 2018 on itsellesi sitten viimeinen kausi, ja silloinkaan et suostunut kuin siihen korkeintaan varajäseneksi.
Muut, nyt pois jääneethän yksitellen, on ilmoitelleet jo aikoja sitten, käytännössä siis viimevuoden puolella, eli 3-12kk jo ennen tätä kokousta, etteivät he tule jatkamaan missään muodossa enää tänävuonna.
Itse olin vielä vähän kiikun kaakun tuossa kuukausi - pari sitten, mutta se viime keväänä iskenyt keskivaikea masennus, jonka vuoksi olin sairauslomallakin töistä useamman kuukauden, se yhä edelleenkin välillä muistuttaa hieman itsestään, ja siksi vakaasti viimeisen kuukauden harkitsin, suostunko edes ehdolle peejiiksi, taiko vaikka normaaliksi hallitusjäseneksi, otanko itselleni sitä riskiä että näiden juttujen takia tai myötävaikutuksella, tipahdan taas täysin työkyvyttömäksi ?.
Siis, koska tuo masennusjuttu , edelleen pyrkii yhä välillä muistuttelemaan itsestään, niin oman päätökseni tein vasta kuluneella viikolla, että oman mielenterveyteni tähden minunkaan ei ole syytä ottaa yhtään ylimääräistä sterssiä näistä harrastepohjalta tehtävistä töistä, enää lisää, nykyisten paineiden lisäksi.
Tämä oli siis oma ratkaisuni, oman itseni takia, ettei tuo paskajuttu uusiutuisi.
Siinä meinaan vitutti ihan kaikki rempat, ja viikon hommassa meni kuukausi, tai yli..
Viimevuoden kesäksi suunnitelluista harrastekoneidenkin laittamisista jäi puolet tekemättä, kun ei kiinnostanut, saanut toimeksi, ym.....
.
Koska jos tuo masennus pääsee taas valloilleen, se olisi taas kuukausien saikkuloma ja kaikki työteho ja harrastustoiminta kärsii, tekemisen taso putoaa liki nolliin, kun ei pysty keskittymään eikä saa oikein yhtään mitään toimeksi, ei edes omia harrastekoneita hissukseen laitettua....
Toiminnassa pyrin olemaan edelleen kyllä mukana muutoin ( Lahdessa ja Riihimäellä oletettavasti tulen kyllä käymään päiväreissuna), mutta ilman mitään ns. velvotteita.
Edellä sanomani on kaikki silkkaa faktaa, uskoo KariT sen tai ei.
TurboNuffi kerholippuineen, tulee tänäkin vuonna olemaan näkyvillä, ilmeisesti ainakin kolmessa eri kohteessa.
Muut, nyt pois jääneethän yksitellen, on ilmoitelleet jo aikoja sitten, käytännössä siis viimevuoden puolella, eli 3-12kk jo ennen tätä kokousta, etteivät he tule jatkamaan missään muodossa enää tänävuonna.
Itse olin vielä vähän kiikun kaakun tuossa kuukausi - pari sitten, mutta se viime keväänä iskenyt keskivaikea masennus, jonka vuoksi olin sairauslomallakin töistä useamman kuukauden, se yhä edelleenkin välillä muistuttaa hieman itsestään, ja siksi vakaasti viimeisen kuukauden harkitsin, suostunko edes ehdolle peejiiksi, taiko vaikka normaaliksi hallitusjäseneksi, otanko itselleni sitä riskiä että näiden juttujen takia tai myötävaikutuksella, tipahdan taas täysin työkyvyttömäksi ?.
Siis, koska tuo masennusjuttu , edelleen pyrkii yhä välillä muistuttelemaan itsestään, niin oman päätökseni tein vasta kuluneella viikolla, että oman mielenterveyteni tähden minunkaan ei ole syytä ottaa yhtään ylimääräistä sterssiä näistä harrastepohjalta tehtävistä töistä, enää lisää, nykyisten paineiden lisäksi.
Tämä oli siis oma ratkaisuni, oman itseni takia, ettei tuo paskajuttu uusiutuisi.
Siinä meinaan vitutti ihan kaikki rempat, ja viikon hommassa meni kuukausi, tai yli..
Viimevuoden kesäksi suunnitelluista harrastekoneidenkin laittamisista jäi puolet tekemättä, kun ei kiinnostanut, saanut toimeksi, ym.....
.
Koska jos tuo masennus pääsee taas valloilleen, se olisi taas kuukausien saikkuloma ja kaikki työteho ja harrastustoiminta kärsii, tekemisen taso putoaa liki nolliin, kun ei pysty keskittymään eikä saa oikein yhtään mitään toimeksi, ei edes omia harrastekoneita hissukseen laitettua....
Toiminnassa pyrin olemaan edelleen kyllä mukana muutoin ( Lahdessa ja Riihimäellä oletettavasti tulen kyllä käymään päiväreissuna), mutta ilman mitään ns. velvotteita.
Edellä sanomani on kaikki silkkaa faktaa, uskoo KariT sen tai ei.
TurboNuffi kerholippuineen, tulee tänäkin vuonna olemaan näkyvillä, ilmeisesti ainakin kolmessa eri kohteessa.
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Ei ole kärkkäästi sanottu vaan totuus.
Ihme juttu kun ensin mussutetaan että on munaton hallitus eikä saa mitään aikaan,
sitten kun erotaan niin taas ollaan munattomia.
Tehkööt nyt ihan niin kuin huvittaa.
Ihme juttu kun ensin mussutetaan että on munaton hallitus eikä saa mitään aikaan,
sitten kun erotaan niin taas ollaan munattomia.
Tehkööt nyt ihan niin kuin huvittaa.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5083
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Juurikin näin. "Missäs välissä ne olisi sitten kasvaneet"mämitääntiedä kirjoitti: ↑24 Maalis 2019, 10:22Missäs välissä ne olisi sitten kasvaneet?
jalkovälissä tietenkin
Mutta hienoa että foorumi piristyi taas päiväksi pariksi. Yksitoikkoista itsekseen keskustella.
Itse olen tyytyväinen, jotta saatiin 21:den kokousedustajan porukasta yleensä noinkin monta uutta ja vanhaa pierua uuteen hallitukseen.
Yllätys oli, että noinkin moni vanhan hallituksen miespuolisista jäsenistä jättäytyi pois, pari oli enakoon ilmoitanut poisjäänistään, yhdellä oli hyvät perustelut, 10v hallitusvastuussa.
Kuten tuolla kokouksessa mainitsin ja tulemma sen toteutamaankin: Sääntö muutos
Hallitus:
Yhdistyksen toimintaa suunitelee ja johtaa vuosikokouksen valitsema hallitus, johon kuuluu kahdeksi ( 2 ) kalenterivuodeksi valittu puheenjohtaja sekä kuusi ( 6 ) kahdeksi vuodeksi kerrallaan valittua jäsentä, joista vuosittain puolet on erovuorossa. Jäsenten erovuorot määrätään ensin arvan sitten vuoron mukaa.
Tämä, "johon kuuluu kahdeksi ( 2 ) kalenterivuodeksi valittu puheenjohtaja" on toiminnantarkastajamme ja kokouksen puheenjohtajan Seppo Kettusen esitys, loput omiani.
Kuten huomaatte " vanhatkin pierut" osaavat ja uskaltavat jotain uuttakin esitää, eikä tämä jääne ainoaksi muutokseksi.
Viimeksi muokannut kari t, 24 Maalis 2019, 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Sääntömuutoksien toteutumisestahan päättä vuosikokous, hallitus toki vain valmistelee.
Muutos tuli esille, mutta kertoisitko myös perustelut miksi?
Suurin osa järjestömme jäsenistä ei ole yhdistyslain ja byrokratian kanssa tekemisissä, joten heille voisi valaista mitä tämä uudistus tuo tullessaan parempaa, että he voisivat seuraavassa vuosikokouksessa sääntömuutoksen hyväksyä
Muutos tuli esille, mutta kertoisitko myös perustelut miksi?
Suurin osa järjestömme jäsenistä ei ole yhdistyslain ja byrokratian kanssa tekemisissä, joten heille voisi valaista mitä tämä uudistus tuo tullessaan parempaa, että he voisivat seuraavassa vuosikokouksessa sääntömuutoksen hyväksyä
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Huru-ukot vauhdissa
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5083
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Toki kerroin vuosikokouksessa miten toimitaan sääntömuutoksen toteuttamiseksi ja kerroin miten se tule tulevaisuudessa vaikutamaan yhdistyksemme toimintaa ja tulevaisuuteen, kerronpa tämän sitten muillekin.Nuffieldmaster kirjoitti: ↑24 Maalis 2019, 11:16 Sääntömuutoksien toteutumisestahan päättä vuosikokous, hallitus toki vain valmistelee.
Muutos tuli esille, mutta kertoisitko myös perustelut miksi?
Suurin osa järjestömme jäsenistä ei ole yhdistyslain ja byrokratian kanssa tekemisissä, joten heille voisi valaista mitä tämä uudistus tuo tullessaan parempaa, että he voisivat seuraavassa vuosikokouksessa sääntömuutoksen hyväksyä
Sääntömuutosesityksen voi tehdä kuka hyvänsä yhdistyksemme jäsen, sääntömuutosesitys tulee tehdä yhdistyksen hallitukselle joka valmistelee esityksen yleiselle kokokukselle päätettäväksi. Mikäli yleinen kokos hyväksyy sääntömuutoksen, muutosesitys laitetaan PRH hyväksyttäväksi. PRH:n sääntömuutoksen käsittelyaika on 32 vrk. Tämän jälkeen yhdistys voi esim. kahden kuukauden päästä ensimäisen yleisen kokouksen jälkeen pitää ylimäääisen yleisen kokouksen, ja jos yleinen kokous toistamiseen hyväksyy sääntömuutoksen, sääntömuutos on valmis toteuttetavaksi.
Miksikö Turvataisiin hallituksen toiminnan jatkuvuus. Itse olen useassakin yhdistyksissä jopa hallituksissakin mukana jopa vuosikymmeniä ( lähes 50 v ), eikä näissä misään ole tällaista mahdolisuutta hallituksen vaihtoon kuten NLCF:ry:ssä.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !