Leyland 384/270 -71 Ulosottoakseli
Valvoja: automies560
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Ota ne pölysuojat pois laakerista ennen asennusta.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Proto suunnittelija
- Viestit: 103
- Liittynyt: 21 Huhti 2013, 09:34
- Konekalustoani: Leyland 270 -71, David Brown 1290 -81.
- NLCF r.y jäsen Nro: 547
- Paikkakunta: Roi
Hyviä huomautuksia, kiitos niistä esittäjille.
Ostin paikallisesta ETRA liikkeestä laakerin joka oli 6307 Z2/C3. (Suhkot edullisesti jos vertaa nettikauppaan josta näitä laakereita on saatavana).
Sielläkin mainitsivat, että ottaa nuo Z2 pois eli sivulevyt tulee samanlainen.
Nyt asetelma on valmis asenettavissa Leylandiin.
Defoja en vaihtanut kun viimeeksi vaihdoin öljyvuodon takia, sen jälkeen ei ulos-ottoa ole käytetty.
Tosin siitä on jo yli 10 vuotta. Toivotaan että pitää öljyt sisällä.
jk. Akseli asenettu paikoilleen.
Ostin paikallisesta ETRA liikkeestä laakerin joka oli 6307 Z2/C3. (Suhkot edullisesti jos vertaa nettikauppaan josta näitä laakereita on saatavana).
Sielläkin mainitsivat, että ottaa nuo Z2 pois eli sivulevyt tulee samanlainen.
Nyt asetelma on valmis asenettavissa Leylandiin.
Defoja en vaihtanut kun viimeeksi vaihdoin öljyvuodon takia, sen jälkeen ei ulos-ottoa ole käytetty.
Tosin siitä on jo yli 10 vuotta. Toivotaan että pitää öljyt sisällä.
jk. Akseli asenettu paikoilleen.
Viimeksi muokannut OttuM, 20 Loka 2018, 09:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.