Sivu 1/1

Lännen um muunninvaihteiston varaosat.

Lähetetty: 17 Joulu 2016, 23:58
Kirjoittaja Lännen um
Elikkäs tommosen brockhouse 11N vaihteiston osia tarvittis tai ainakin turbiinin stefa ym tietoutta kaivattaisiin.
jcb:n 80 luvun alun kaivureissa sama vaihteisto, mutta mikä tarkalleen malliltaan?
Kyselin matekolta osia mutta ei osannut sanoo muutakun et voi löytyä jokin vanha kirja jos tietää mallin :lol:
Ostin koneen rikkinäisenä joten ei ole tullut koeajettua vaihteistoa.

Re: Lännen um muunninvaihteiston varaosat.

Lähetetty: 18 Joulu 2016, 00:04
Kirjoittaja jusape
http://www.kaivinkoneet.com/forum/" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuolta ehkä paremmin tuohon löytyy tietäjiä ......

Re: Lännen um muunninvaihteiston varaosat.

Lähetetty: 18 Joulu 2016, 13:21
Kirjoittaja Warpu
tuohon muuntimeen voi olla mahdollista saada osia t:mi Leypart kautta mutta pitää muistaa että osa osista on ollut vaikeasti saatavia jo koneiden ollessa uusia 8)

Re: Lännen um muunninvaihteiston varaosat.

Lähetetty: 18 Joulu 2016, 14:03
Kirjoittaja nuhvi63
Onkos tuo Leukkupohjainen kone? Eti kova laatikko ja kytkin siihen??

Re: Lännen um muunninvaihteiston varaosat.

Lähetetty: 18 Joulu 2016, 21:53
Kirjoittaja Lännen um
nuhvi63 kirjoitti:Onkos tuo Leukkupohjainen kone? Eti kova laatikko ja kytkin siihen??
Juu on leukkupohjainen kone, kokeillaan nyt ensin toimiiko toi muunnin kunhan saa moottorin kuntoon.

Re: Lännen um muunninvaihteiston varaosat.

Lähetetty: 18 Joulu 2016, 22:00
Kirjoittaja nuhvi63
Oukkei..

Re: Lännen um muunninvaihteiston varaosat.

Lähetetty: 30 Elo 2017, 17:03
Kirjoittaja Lännen um
Nyt olis turbiinin stefat paikassa, löyty ihan tiiviste keskukselta. Seuraava kysymys tietäjille mitäs öljyä suosittelette muuntimeen, punasta siellä oli elikäs ihan atf 220 vai mikäköös suositus olisi?

Re: Lännen um muunninvaihteiston varaosat.

Lähetetty: 30 Elo 2017, 20:21
Kirjoittaja jusape
Kyllä tuo 220ATF on ollut hyvin yleinen tuohon aikaan muuntimissa, sekä ennen ja jälkeenkin vielä.
Ite -65 Alliksessa ( power-shift aski muuntimella ) käyttänyt vaihteistos sekä ATF ja hydrauli 46 öljyjä, sekä myös ihan tavanomaista tepparin Monitraa.
Sen eri öljyjen suhteen kyl huomannut että muuntimen luisto on suurinta ATF öljyllä, eli tarvii enempi kierroksia, ja toisaalta ei hiekkapenkkaankaan sillä kauhaa puske samalla tavalla mitä 46 tai monitralla ( jolla muuntimen luisto on vähäisintä )