Sivu 5/9
Re: Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Lähetetty: 03 Heinä 2012, 08:53
Kirjoittaja nelosnuhvi
Kyllä on kysytty, ei moista löytynyt. Vain sitä mallia mitä yleisesti näihin on asennettu löytyi. Kuitenkin masinistipuolella tuli jo tietoa että alkuperäisasennuksena tätäkin suodatinmallia löytyy
No pitää viikonloppuna purkaa rikkinäiset osat pois ja lähteä niiden kanssa ostoksilla käymään
Re: Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Lähetetty: 03 Heinä 2012, 21:40
Kirjoittaja Warpu
tuli ja yhteystietovinkki noista osista jos tarvittet vielä niin otappa yhteyttä
Re: Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Lähetetty: 04 Heinä 2012, 10:29
Kirjoittaja nelosnuhvi
Warpu kirjoitti:tuli ja yhteystietovinkki noista osista jos tarvittet vielä niin otappa yhteyttä
Yhteyttä otettu! Suodatintyyppi selvisi, MP460 näyttäisi sopivan. Sekä alkuperäisasennus ihan tuo suodatinpaketti vaikka sisun kirjat sitä ei tunteneetkaan. Vielä kun saisi korjattua suodatinjalan kuntoon..
Re: Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Lähetetty: 09 Heinä 2012, 21:05
Kirjoittaja Kontio
Paljonkos muuten tuossa sisussa on kantavuutta
Re: Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Lähetetty: 10 Heinä 2012, 09:41
Kirjoittaja nelosnuhvi
Kontio kirjoitti:Paljonkos muuten tuossa sisussa on kantavuutta
14750kg näyttäisi paperit
Kokonaispaino näin ollen 24750kg.
Re: Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Lähetetty: 10 Heinä 2012, 20:46
Kirjoittaja Kontio
nelosnuhvi kirjoitti:Kontio kirjoitti:Paljonkos muuten tuossa sisussa on kantavuutta
14750kg näyttäisi paperit
Kokonaispaino näin ollen 24750kg.
Juu, kiitoksia tiedosta. Oli tuossa viikonloppuna väittely erään henkilön kesken, että 16 tonnia (kaivuria) ei saisi nupilla liikkeelle.... Ellei sitten olisi vähintään 5-akselinen auto tai sitten lavettikyyti
Re: Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Lähetetty: 10 Heinä 2012, 20:51
Kirjoittaja nelosnuhvi
Kontio kirjoitti:nelosnuhvi kirjoitti:Kontio kirjoitti:Paljonkos muuten tuossa sisussa on kantavuutta
14750kg näyttäisi paperit
Kokonaispaino näin ollen 24750kg.
Juu, kiitoksia tiedosta. Oli tuossa viikonloppuna väittely erään henkilön kesken, että 16 tonnia (kaivuria) ei saisi nupilla liikkeelle.... Ellei sitten olisi vähintään 5-akselinen auto
Onpa konttorilta saatu lupia kuljetella kolmiakselisella sisullakin 16tonnin kaivuria, siirtonopeuden ollessa 70km/h
. Näin kertoili eräs kaivinkoneurakoitsija. 5-akselisellahan viedään jo tuplakuormia tuohon verrattuna
Re: Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Lähetetty: 11 Heinä 2012, 17:10
Kirjoittaja nelosnuhvi
Sisussa uudet suodatinkalut paikoillaan, eikun tienpäälle
Re: Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Lähetetty: 11 Heinä 2012, 22:22
Kirjoittaja Jasa
Onpa konttorilta saatu lupia kuljetella kolmiakselisella sisullakin 16tonnin kaivuria
Ihmettelisin jos ei saisi
sillä itse ajoin aikoinaan 3 akselista Sisu SL 250 sora autoa jossa oli tasan 15 tonnia kantavuus sekä Jyry-Sisua missä siinäkin reipas 14 tonnia niin mikä ihme siittä ritilä autosta tekee niin painavan että vaaditaan erikois lupa 16 tonniin kun ajattelee ettei tuollainen ritilä paina mitään tuollaisen auton päällä:?:
Re: Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Lähetetty: 15 Heinä 2012, 16:29
Kirjoittaja aspeha
Jasa kirjoitti:Onpa konttorilta saatu lupia kuljetella kolmiakselisella sisullakin 16tonnin kaivuria
Ihmettelisin jos ei saisi
sillä itse ajoin aikoinaan 3 akselista Sisu SL 250 sora autoa jossa oli tasan 15 tonnia kantavuus sekä Jyry-Sisua missä siinäkin reipas 14 tonnia niin mikä ihme siittä ritilä autosta tekee niin painavan että vaaditaan erikois lupa 16 tonniin kun ajattelee ettei tuollainen ritilä paina mitään tuollaisen auton päällä:?:
Niitä on "nou hau" miehiä......tuossa itellä 4 akselisessa 21 t kantavuutta joten täytyyhän 3 akselisen kok. painoks saada jotain 27 t normina ja ritilä-autoonhan saa kait hakea Jonkun tonnin lisäpainojakin jostain??
Re: Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Lähetetty: 15 Heinä 2012, 17:08
Kirjoittaja nelosnuhvi
aspeha kirjoitti:Jasa kirjoitti:Onpa konttorilta saatu lupia kuljetella kolmiakselisella sisullakin 16tonnin kaivuria
Ihmettelisin jos ei saisi
sillä itse ajoin aikoinaan 3 akselista Sisu SL 250 sora autoa jossa oli tasan 15 tonnia kantavuus sekä Jyry-Sisua missä siinäkin reipas 14 tonnia niin mikä ihme siittä ritilä autosta tekee niin painavan että vaaditaan erikois lupa 16 tonniin kun ajattelee ettei tuollainen ritilä paina mitään tuollaisen auton päällä:?:
Niitä on "nou hau" miehiä......tuossa itellä 4 akselisessa 21 t kantavuutta joten täytyyhän 3 akselisen kok. painoks saada jotain 27 t normina ja ritilä-autoonhan saa kait hakea Jonkun tonnin lisäpainojakin jostain??
Niittikopin kok.paino 24750kg, eikä lisää saanut kun konttorilta kysyin
Eli ei taida ritiläautoihin enää korotuksia saada tai sitten eivät konttorilla asiasta tarpeeksi tienneet
Tosin alkuperäiset kantavuuskilot on kaikki käytössä, eli tähän on jo haettu tuo telin "lisäkilot"
Re: Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Lähetetty: 21 Heinä 2012, 17:20
Kirjoittaja nelosnuhvi
http://www.nettikone.com/sisu/sm-300/1081509" onclick="window.open(this.href);return false;
Siinäpä on kunnon painot, 19 tonnia kantavuus
Re: Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Lähetetty: 21 Heinä 2012, 22:03
Kirjoittaja nuhvi63
telipaino 21000
Siinä jo alkaa ruotsinrauta antautumaan,Sisu nostaa vielä telipallot ilmaan ja jatkaa matkaa....
Re: Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Lähetetty: 22 Heinä 2012, 23:30
Kirjoittaja aspeha
vaan tulee tuossa huonojakin puolia..... on meinaan kalliimpi dieselvero tuossa kun mun neli akselisessa vaikka pari tonnia enemmän painoja. Noh ehkä siinä kuitenkin katsastuksen aikaan on vähemmän ongelmia jarrusovituksessa jotta miten sen nyt sitten ottaa......................
Re: Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Lähetetty: 23 Heinä 2012, 10:24
Kirjoittaja Joonas Potkonen
nuhvi63 kirjoitti:telipaino 21000
Siinä jo alkaa ruotsinrauta antautumaan,Sisu nostaa vielä telipallot ilmaan ja jatkaa matkaa....
Mutta antautuu noilla painoilla jo keskiverto metsäauto ja soratietkin