Kyllä on kysytty, ei moista löytynyt. Vain sitä mallia mitä yleisesti näihin on asennettu löytyi. Kuitenkin masinistipuolella tuli jo tietoa että alkuperäisasennuksena tätäkin suodatinmallia löytyy No pitää viikonloppuna purkaa rikkinäiset osat pois ja lähteä niiden kanssa ostoksilla käymäänkari t kirjoitti:Ootko kysynyt Ylivieskasta http://www.ylivieskanautohajottamo.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Logistiikka ongelmat ratkaistu: SISU!
Valvoja: automies560
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Yhteyttä otettu! Suodatintyyppi selvisi, MP460 näyttäisi sopivan. Sekä alkuperäisasennus ihan tuo suodatinpaketti vaikka sisun kirjat sitä ei tunteneetkaan. Vielä kun saisi korjattua suodatinjalan kuntoon..Warpu kirjoitti:tuli ja yhteystietovinkki noista osista jos tarvittet vielä niin otappa yhteyttä
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
14750kg näyttäisi paperit Kokonaispaino näin ollen 24750kg.Kontio kirjoitti:Paljonkos muuten tuossa sisussa on kantavuutta
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
Juu, kiitoksia tiedosta. Oli tuossa viikonloppuna väittely erään henkilön kesken, että 16 tonnia (kaivuria) ei saisi nupilla liikkeelle.... Ellei sitten olisi vähintään 5-akselinen auto tai sitten lavettikyytinelosnuhvi kirjoitti:14750kg näyttäisi paperit Kokonaispaino näin ollen 24750kg.Kontio kirjoitti:Paljonkos muuten tuossa sisussa on kantavuutta
Raudassa (suht.koht. toimivassa...) raha ei ole hukassa!
-Hyppää, hyppää- siinon oja! sanoo Ketola ku sokiaa aitanseinähän
hyppöötti.
-Hyppää, hyppää- siinon oja! sanoo Ketola ku sokiaa aitanseinähän
hyppöötti.
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Onpa konttorilta saatu lupia kuljetella kolmiakselisella sisullakin 16tonnin kaivuria, siirtonopeuden ollessa 70km/h . Näin kertoili eräs kaivinkoneurakoitsija. 5-akselisellahan viedään jo tuplakuormia tuohon verrattunaKontio kirjoitti:Juu, kiitoksia tiedosta. Oli tuossa viikonloppuna väittely erään henkilön kesken, että 16 tonnia (kaivuria) ei saisi nupilla liikkeelle.... Ellei sitten olisi vähintään 5-akselinen autonelosnuhvi kirjoitti:14750kg näyttäisi paperit Kokonaispaino näin ollen 24750kg.Kontio kirjoitti:Paljonkos muuten tuossa sisussa on kantavuutta
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Sisussa uudet suodatinkalut paikoillaan, eikun tienpäälle
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
Onpa konttorilta saatu lupia kuljetella kolmiakselisella sisullakin 16tonnin kaivuria
Ihmettelisin jos ei saisi sillä itse ajoin aikoinaan 3 akselista Sisu SL 250 sora autoa jossa oli tasan 15 tonnia kantavuus sekä Jyry-Sisua missä siinäkin reipas 14 tonnia niin mikä ihme siittä ritilä autosta tekee niin painavan että vaaditaan erikois lupa 16 tonniin kun ajattelee ettei tuollainen ritilä paina mitään tuollaisen auton päällä:?:
Ihmettelisin jos ei saisi sillä itse ajoin aikoinaan 3 akselista Sisu SL 250 sora autoa jossa oli tasan 15 tonnia kantavuus sekä Jyry-Sisua missä siinäkin reipas 14 tonnia niin mikä ihme siittä ritilä autosta tekee niin painavan että vaaditaan erikois lupa 16 tonniin kun ajattelee ettei tuollainen ritilä paina mitään tuollaisen auton päällä:?:
Niitä on "nou hau" miehiä......tuossa itellä 4 akselisessa 21 t kantavuutta joten täytyyhän 3 akselisen kok. painoks saada jotain 27 t normina ja ritilä-autoonhan saa kait hakea Jonkun tonnin lisäpainojakin jostain??Jasa kirjoitti:Onpa konttorilta saatu lupia kuljetella kolmiakselisella sisullakin 16tonnin kaivuria
Ihmettelisin jos ei saisi sillä itse ajoin aikoinaan 3 akselista Sisu SL 250 sora autoa jossa oli tasan 15 tonnia kantavuus sekä Jyry-Sisua missä siinäkin reipas 14 tonnia niin mikä ihme siittä ritilä autosta tekee niin painavan että vaaditaan erikois lupa 16 tonniin kun ajattelee ettei tuollainen ritilä paina mitään tuollaisen auton päällä:?:
Dexta -58, Zetor 6340 -95 , Komatsu 120-3 -87, MB 817 -89,Scania BF 86 S-80,Sisu sm300 8x2 -83, Suburban -95, Africa twin -88, SJM GP2 -93, Agados dona 3500 -06.
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Niittikopin kok.paino 24750kg, eikä lisää saanut kun konttorilta kysyin Eli ei taida ritiläautoihin enää korotuksia saada tai sitten eivät konttorilla asiasta tarpeeksi tienneet Tosin alkuperäiset kantavuuskilot on kaikki käytössä, eli tähän on jo haettu tuo telin "lisäkilot"aspeha kirjoitti:Niitä on "nou hau" miehiä......tuossa itellä 4 akselisessa 21 t kantavuutta joten täytyyhän 3 akselisen kok. painoks saada jotain 27 t normina ja ritilä-autoonhan saa kait hakea Jonkun tonnin lisäpainojakin jostain??Jasa kirjoitti:Onpa konttorilta saatu lupia kuljetella kolmiakselisella sisullakin 16tonnin kaivuria
Ihmettelisin jos ei saisi sillä itse ajoin aikoinaan 3 akselista Sisu SL 250 sora autoa jossa oli tasan 15 tonnia kantavuus sekä Jyry-Sisua missä siinäkin reipas 14 tonnia niin mikä ihme siittä ritilä autosta tekee niin painavan että vaaditaan erikois lupa 16 tonniin kun ajattelee ettei tuollainen ritilä paina mitään tuollaisen auton päällä:?:
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
http://www.nettikone.com/sisu/sm-300/1081509" onclick="window.open(this.href);return false;
Siinäpä on kunnon painot, 19 tonnia kantavuus
Siinäpä on kunnon painot, 19 tonnia kantavuus
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3968
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
telipaino 21000 Siinä jo alkaa ruotsinrauta antautumaan,Sisu nostaa vielä telipallot ilmaan ja jatkaa matkaa....
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
vaan tulee tuossa huonojakin puolia..... on meinaan kalliimpi dieselvero tuossa kun mun neli akselisessa vaikka pari tonnia enemmän painoja. Noh ehkä siinä kuitenkin katsastuksen aikaan on vähemmän ongelmia jarrusovituksessa jotta miten sen nyt sitten ottaa......................nelosnuhvi kirjoitti:http://www.nettikone.com/sisu/sm-300/1081509
Siinäpä on kunnon painot, 19 tonnia kantavuus
Dexta -58, Zetor 6340 -95 , Komatsu 120-3 -87, MB 817 -89,Scania BF 86 S-80,Sisu sm300 8x2 -83, Suburban -95, Africa twin -88, SJM GP2 -93, Agados dona 3500 -06.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Mutta antautuu noilla painoilla jo keskiverto metsäauto ja soratietkinnuhvi63 kirjoitti:telipaino 21000 Siinä jo alkaa ruotsinrauta antautumaan,Sisu nostaa vielä telipallot ilmaan ja jatkaa matkaa....
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.