Kombikone ruotsista

Metsä- ja maansiirtokoneet, sekä kuorma-autot

Valvoja: automies560

Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7388
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

18 Helmi 2011, 22:29

Melko veikeä vekotin. Mitenhän on voimansiirtoratkaisut tehty pikaliitoksessa?

Melko sukkelaan käy kyllä.

http://www.youtube.com/watch?v=_aRDaAH6QBA
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Leuku 344
Nuhvitietäjä
Viestit: 405
Liittynyt: 09 Joulu 2010, 19:22
Konekalustoani: Leyland 344 -72
Paikkakunta: Jyväskylän MLK/Huittinen

19 Helmi 2011, 06:41

Nuffieldmaster kirjoitti:Melko veikeä vekotin. Mitenhän on voimansiirtoratkaisut tehty pikaliitoksessa?

Melko sukkelaan käy kyllä.
Pikaliittimillä, eikös metsäkoneet ole (ainakin pääosin) "mehumaijoja"! 8)

Oletettavasti letkut on keskitetty "ryhmäliittimiin", jotka saa kytkettyä ja irroitettua paineenalaisina(kin).

Koitan löytää jostain kuvan tuollaisesta ryhmäliittimestä kunhan ehdin, jonkun ajan päästä lähdettävä EU-rirektiivikoulutukseen kuuntelemaan 7:ksi tunniksi selitystä maantieliikenteen ajo- ja lepoajoista, E.V.V.K...

Edit: Googlen avulla löysin sellaisen liittimen, tosin on pdf-tiedostossa (sivulla 176), joten kuvan kopiointi ei onnistu, ainakaan meikäläisen "taidoilla"... :lol:
http://www.pmcpolarteknik.com/files/pri ... o_2011.pdf
Nuhvitietäjä, joka on: tietämätön, taitamaton ja tekee (usein) tarpeetonta...

Kuvia

Facebook
Vastaa Viestiin