Melko veikeä vekotin. Mitenhän on voimansiirtoratkaisut tehty pikaliitoksessa?
Melko sukkelaan käy kyllä.
http://www.youtube.com/watch?v=_aRDaAH6QBA
Kombikone ruotsista
Valvoja: automies560
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 405
- Liittynyt: 09 Joulu 2010, 19:22
- Konekalustoani: Leyland 344 -72
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK/Huittinen
Pikaliittimillä, eikös metsäkoneet ole (ainakin pääosin) "mehumaijoja"!Nuffieldmaster kirjoitti:Melko veikeä vekotin. Mitenhän on voimansiirtoratkaisut tehty pikaliitoksessa?
Melko sukkelaan käy kyllä.
Oletettavasti letkut on keskitetty "ryhmäliittimiin", jotka saa kytkettyä ja irroitettua paineenalaisina(kin).
Koitan löytää jostain kuvan tuollaisesta ryhmäliittimestä kunhan ehdin, jonkun ajan päästä lähdettävä EU-rirektiivikoulutukseen kuuntelemaan 7:ksi tunniksi selitystä maantieliikenteen ajo- ja lepoajoista, E.V.V.K...
Edit: Googlen avulla löysin sellaisen liittimen, tosin on pdf-tiedostossa (sivulla 176), joten kuvan kopiointi ei onnistu, ainakaan meikäläisen "taidoilla"...
http://www.pmcpolarteknik.com/files/pri ... o_2011.pdf