Lisäsin tuohon vielä yhden kuvan. Tosiaan hyvällä pidolla ollut kone on, ja kun selvitin historiatietoja, niin kävi ilmi että koneen rekisteritunnus on vaihtunut vuonna -83, jonka jälkeen vain kaksi omistajaa, edellisellä vuodesta -93 asti.

Eli mahdollisesti tuolloin -83 rakennettu kaivuriksi. Asennus näyttää siltä, että runkosovitteet on valmistettu juuri tuohon sopiviksi, mitään muokkaamisen merkkejä niissä ei ollut. Joten todennäköisesti annan tämän kuutosleukun pysyä kaivurina tästä eteenpäinkin.

Toki, eihän se silti estä fiksaamista siistiin kuntoon, ja onhan peli mukavampi ajaakin kun joka paikka ei repsota. Pellit on tosiaan suorat ja tarrat ehyet, ensi alkuun riittää kunnon pesu. Muutenkin tämä on minusta hyvännäköinen yhdistelmä ja siististi tehty. Takaikkunan saisi laittaa paikoilleen jos tekisi kaivurin hallinnan vaijereilla ja kahdella vivulla penkin sivuille, kuten oikeissa kaivureissa.

Pakoputki pitää myös uusia, sanokaapa pitäiskö se saman tien laittaa menemään alakautta kuten alunperin, mihin se pönttö silloin tulisi? Mistähän muuten saisin tuon sivuvalon lasin?