Eipä mene aivan "heittämällä" kaivurin runkopalkit suoraan nuffin alta leukun mahan alle. Näköjään jarru/kytkin akseli on 10-20mm matalemmalla kuin nuffissa, ja nyt sitten jää ns. kantamaan runkopalkin yläosa siihen jarruakselin tukeen, ja samalla sitten oikeanpuolen jarrupoljin vastaa samaan runkopalkkiin...
Pientä suunnittelua vaatii, ennekuin palkit pääsee pulttaamaan kiinni
Onkos muuten kellään palstalaisilla Leylandin perässä Hymaksen kaivinkonetta? (Kerkänmatin tiedän, mutta taitaa ison leukun perä olla aivan erinlainen kuin 384)
Jos joltain saisi jonkinlaisen kuvan, kuinka leukuissa on järjestetty jarru ja kytkinpolkimien toiminta.
Tuossa tämänpäivän äherryskuva:
Raudassa (suht.koht. toimivassa...) raha ei ole hukassa!
-Hyppää, hyppää- siinon oja! sanoo Ketola ku sokiaa aitanseinähän
hyppöötti.