Sivu 4/7

Lähetetty: 05 Helmi 2010, 20:32
Kirjoittaja jamppi
sompio kirjoitti:Pirun hyvä kuvasatsi! Helpottaa varmaan niitä jotka joutuu ekakertaa tuon homman tekemään. Minulla tuo työmaa on edessä ensi kesän aikana.
Sehän olis talkoiden paikka :D

Lähetetty: 06 Helmi 2010, 14:58
Kirjoittaja V602T
Joo aina sitä tulee pettymyksiä, perhana oli toinen ronkka alapuolelta halki. Kysymys kuuluu miten ronkkien sopivuus 460:seen olis tiedossa perä ronkkineen akselit paikoillaan ja vaihdelaatikko. Myyjä tiesi kertoa vain että hihnajarrullinen perä on kyseessä, vaikka mallina puhui että olisi 10/60: nen minun mielestä siinä on toisen tyyppiset jarrut no en tiedä, hihnajarrut on tuossa minun projektissa.

Lähetetty: 06 Helmi 2010, 16:47
Kirjoittaja jamppi
Kumpi puoli on rikki
Mulla olis ehjät mutta on lukoton malli
Zero euros :D
Tosin tuo varaosamöykky vois olla myöhemminkin eduksi

Lähetetty: 06 Helmi 2010, 17:00
Kirjoittaja V602T
Joo vasen on kaput, lukkohan löytyy oikealta, vähän kiehtoo tuo koko perä kun hinta saadaan kohilleen. Laitatko vaikka sähköpostilla tietoo € roista juha.syrjala@kotinet .com

Lähetetty: 06 Helmi 2010, 17:21
Kirjoittaja jamppi
Eikös tuo zero tarkota nollaa :shock: mutta siitä ei sitten kyllä tingitä

Lähetetty: 06 Helmi 2010, 17:59
Kirjoittaja V602T
Jaa no miten tuosta sitten tinkis, no on sinne matkaa, mutta laitetaan harkintaan. 150 € pyytää sälli koko perähommasta sinnekin matkaa 100 kilsaa. Mielessä kävi että jos kemppi mutta mutta se tuo kaivuukoneen paino ja muutenkin rasitus sai luopumaan asiasta. Pitää nyt ensihätiin ottaa vähän jos helpottaisi, mutta asiat elää kokoajan niin projekteissa kuin asentajassa. Isoja päätöksiä on tehty saunanlauteilla ja nyt on sauna lämpiämässä, joten tulosta pitäisi syntyä. Läpimurtotilanne asiassa voi venyä pitkälle mutta on ne isotkin päätökset tehty aamutunneilla.

Lähetetty: 06 Helmi 2010, 18:19
Kirjoittaja jamppi
Täytyy sanoa että on niin tunne, kuin asennepuolikin kondiksessa

:D :D

Lähetetty: 06 Helmi 2010, 18:43
Kirjoittaja V602T
Joo kun rupiaa tuon tunteen ja asenteen kanssa pärjäileen niin homma on kuin pulkkamäkiä laskis, menee kohtullisen lujaa! Sitten noita varjopuolia sopivasti väistelee ettei pulkka mene petäjään ja tulee haavereita. Niin vielä näistä pitkälle tulevaisuuteen luotsaavista projekteista kun vaan osaa olla että ei ota ressiä.

Lähetetty: 06 Helmi 2010, 23:09
Kirjoittaja automies560
Se on hienoa että osataan ottaa murhes kerrallaan ja elää hetkessä, ihan hyvä taito itsekullekin :D

Lähetetty: 07 Helmi 2010, 00:17
Kirjoittaja jamppi
Multa se ei ole onnnistunu koskaan

Lähetetty: 07 Helmi 2010, 20:00
Kirjoittaja kari t
V602T kirjoitti:Joo aina sitä tulee pettymyksiä, perhana oli toinen ronkka alapuolelta halki. Kysymys kuuluu miten ronkkien sopivuus 460:seen olis tiedossa perä ronkkineen akselit paikoillaan ja vaihdelaatikko. Myyjä tiesi kertoa vain että hihnajarrullinen perä on kyseessä, vaikka mallina puhui että olisi 10/60: nen minun mielestä siinä on toisen tyyppiset jarrut no en tiedä, hihnajarrut on tuossa minun projektissa.
Minun nelikossa on kymppimallin, jarrut, vaihdelaatikko viisivaihteinen, mutta jos tässä mitä on sinulle tarjottu on hihnajarrut ja kymmenvaihteinen laatikko, niin lienee risteytys, kuten minun nelivedossakin.
Minun neliveto konerekisterissä, edellisen omistajan ilmoituksen mukaa 10/60:nen, vuosimallikin 65:nen :wink:, rekisteriotteessa vuosimalli 60:ntä.
Elikkä vastaus kysymykseesi : 460:seen käy 10/60:sen ronkat.

Lähetetty: 08 Helmi 2010, 03:34
Kirjoittaja Warpu
noista 460 ja 10/60 ronkista sen verta jotta ne voi vaihtaa ristiin
mutta niissä on erilaiset välitykset 460 harvemmat ja 10:peissä
tiheämmät välitykset sekä levyjarrut. eli siis näkee jarruista että joutuuko
vaihtamaan molemmat 8)

Lähetetty: 08 Helmi 2010, 15:35
Kirjoittaja V602T
Joo ajatellaan asiaa näin että jos ostan 10/60:sen ronkan ilman akselia ja laakereita ja sitä isoahammaspyörää, ja laitan 460:sestä laakerit akselin ja hammaspyörä sekä hihnajarru systeemin niin onnistuuko? Kysyn sitä varten jos hommaan 10/60:sen ronkan eikä siihen sitten käy 460:kalut. Warpu varmaan tarkoittaa että 10/60 ronkka akseleineen ei käy koska välitys on tiheämpi.

Lähetetty: 08 Helmi 2010, 18:24
Kirjoittaja Warpu
ei onnistu jarrun kiinnitys erilainen, jos tosiaan 10 kymppivaihteisen
levyjarrullinen 8)

Lähetetty: 08 Helmi 2010, 18:31
Kirjoittaja kari t
Warpu kirjoitti:ei onnistu jarrun kiinnitys erilainen, jos tosiaan 10 kymppivaihteisen
levyjarrullinen 8)
Mitenkähän tähän on saatu onnistumaan :?: ei voi kysyäkkää edelliseltä omistajalta.
http://kuvablogi.com/nayta/2400083/