Projekti Nuffi hymas
Valvoja: automies560
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1549
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
No niimpäs näyttää olevankin, runko näyttää täysin samalta mutta vastaavanlaisia vaimentimia ei minun koneesta löydy, ainoastaan paksut kumityynyt. Oliskohan tämä uudempaa tai varustellumpaa mallia kenties, en ole edes kiinnittänyt asiaan sen suurempaa huomioita
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
-
- Proto suunnittelija
- Viestit: 114
- Liittynyt: 25 Maalis 2008, 12:30
- Paikkakunta: Ylivieska
- Viesti:
Joo veteraanikone toiminut hyvin, mutta jotain pientä silti on. Jarruhihnat ei pysy kiinni kengissä jo toisen kerran lähteet niiteistä irti, onko kokemusta voiko liimalla auttaa asiaa. Toinen juttu olka-akselit ja sektorivarret ovat siinä kunnossa eivät pysy kiinni, jos vetäisi kempillä mutta sekään ei ole kuin hätä korjaus. Uusia taisi olla marjakankaalla mutta taisi hinta olla yli kolmensadan pelkkä olka-akseli ja vaatii kuitenkin vielä sen sektorivarren. Joo mitä tekisi??
Nuffield 460/Hymas Vm-64
Nuffield - Leyland Club Finland ry:n jäsen nro:lla 61
Nuffield - Leyland Club Finland ry:n jäsen nro:lla 61
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8931
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Kaveri osti kuivurityömaalleen torninosturin. Siinä jonkun rummun jarru tartti uudet kitkapinnat joka niiteillä kiinni, uusia laittaessa laittoi epoksiliimaa vielä lisäksi väliin...
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68