Projekti Nuffi hymas

Metsä- ja maansiirtokoneet, sekä kuorma-autot

Valvoja: automies560

Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7388
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

12 Huhti 2009, 20:53

Muuten, onko pakosarja uusi vai käsitelty jollain?
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
V602T
Proto suunnittelija
Viestit: 114
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 12:30
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

13 Huhti 2009, 12:04

Maalasin pakosarjan 600 astetta kuumutta kestävällä maalilla.
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5181
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

13 Huhti 2009, 13:57

Minä olen pakosarjoja maalannu sinkkisprayllä
Kestää tosi hyvin kuumutta ja on väriltään kauniin harmaa
Mukana kuin peräpukama!
ahven
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1470
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
NLCF r.y jäsen Nro: 267
Paikkakunta: JUUKA

13 Huhti 2009, 14:58

se jamppi on kuule se kuummuus ja kuummuus kaks eri asijoo kun lähettään äkkeen kanssa pellolle niin iltapäevällä alakaa se vasta olla kuuma ja se sinkki muali on jo jonkun keuhkoja kaevelemassa, että se sen kestosta :oops:
aja millä ajat mutta majorilla loput
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5181
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

13 Huhti 2009, 15:58

No, unohtakaa sitten koko juttu
Mukana kuin peräpukama!
ahven
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1470
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
NLCF r.y jäsen Nro: 267
Paikkakunta: JUUKA

13 Huhti 2009, 16:12

elekee unohtoo vaen ottoo opikseen. kuten esmerkiks miks seppä ee polta kuumissa raatoloissa käsijään, no se ee otakässiisä niin tulisii raatoja jotka polttas.
aja millä ajat mutta majorilla loput
kharju
Nelos -nuffisti
Viestit: 24
Liittynyt: 04 Loka 2008, 07:06
Paikkakunta: Kauhava

14 Huhti 2009, 17:10

ahven kirjoitti:se jamppi on kuule se kuummuus ja kuummuus kaks eri asijoo kun lähettään äkkeen kanssa pellolle niin iltapäevällä alakaa se vasta olla kuuma ja se sinkki muali on jo jonkun keuhkoja kaevelemassa, että se sen kestosta :oops:
Tuttu kerto ajaneensa tupansa pohojalle hiekat 10/60 nuffilla, ei haitannu vaikka oli tulitikut loppunu, päivän aikana. Tupakkiin sai valakian aivan yhtä hyvin nuhvin pakosarjasta kun kuorman kans tuli kotiappäin.
Eriste purut ajo naapurinsa samanmoisella, mutta kylymäkoskelaisella varustetulla. Litralleen piisas tankillinen löpöä urku auki päästää pikkuusta vajaa 80 km reissun 35 motin kärry peräs.
aspeha
Nuhvitietäjä
Viestit: 296
Liittynyt: 19 Touko 2007, 21:19
Paikkakunta: Padasjoki
Viesti:

14 Huhti 2009, 21:55

noh on sitä 35 motin kärryssä nuhville kiskomista vaikka vaa puruakin olis.....jotta pienihän tuo kulutus vielä..........
Dexta -58, Zetor 6340 -95 , Komatsu 120-3 -87, MB 817 -89,Scania BF 86 S-80,Sisu sm300 8x2 -83, Suburban -95, Africa twin -88, SJM GP2 -93, Agados dona 3500 -06.
V602T
Proto suunnittelija
Viestit: 114
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 12:30
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

07 Kesä 2009, 09:55

Jotain edistystä tältäkin rintamalta..
Kuva
Kuva
Kuva
anglia67
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1279
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)

07 Kesä 2009, 10:04

EI JUMA... Vähänkö siisti :shock:
Hattu päähän ja hyvästi!
Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7388
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

07 Kesä 2009, 20:09

Kyllä ei tuota enää kehtaa kaivuutöihin koko laittaa :shock: :P
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
V602T
Proto suunnittelija
Viestit: 114
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 12:30
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

19 Kesä 2009, 09:24

Osaisiko joku kertoa mikä mötikkä tämä on?
Kuva

Ja siitä lähtevät putket 1 ja 2 menevät tämän sylinterin lähtöihin venttiili lohkon päässä?
Kuva

Ja tuo (mötikästä lähtevä kolmas putki) jota en numeroinut yhtyy paluu kierto putkeen. Elikkä mikä periaate??? Kiitos!
V602T
Proto suunnittelija
Viestit: 114
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 12:30
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

19 Kesä 2009, 09:34

Niin jäi tuo yks kuvatus väliin elikkä 1 ja 2 putki menee tuonne
Kuva
aspeha
Nuhvitietäjä
Viestit: 296
Liittynyt: 19 Touko 2007, 21:19
Paikkakunta: Padasjoki
Viesti:

21 Kesä 2009, 10:16

oisko joku paineen rajotin????? jos siinä kerran paluulinjakin on?
Dexta -58, Zetor 6340 -95 , Komatsu 120-3 -87, MB 817 -89,Scania BF 86 S-80,Sisu sm300 8x2 -83, Suburban -95, Africa twin -88, SJM GP2 -93, Agados dona 3500 -06.
Avatar
Warpu
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1685
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
NLCF r.y jäsen Nro: 22
Paikkakunta: Anjala / Kouvola

21 Kesä 2009, 23:35

kyl toi paineenrajoituspalikalta näyttäis eli saatu kaivuliikkeelle oma/omat
painerajat, suojelee myös silloin kun vipua ei poikkeuteta 8)
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
Vastaa Viestiin