tommi kirjoitti:Vammas on niin riski kaivuri, että sillä saa rikki minkä vaan, jopa Fordin takasillan, jos tassut uppoaa ja kaivaa takapyörien varassa.
Kun leukku hajoaa kaivurin alla, niin se on traktorin heikkoutta ja kun foordi hajoaa, niin se on käyttäjän käyttövirhe Yhtään Vammas Kersanttia tuskin on asennettu uutena sellaiseen traktoriin, jonka voitaisiin katsoa olevan ko.tarkoitukseen vahva tai ylimitoitettu. Kaikkia, joita on paljon käytetty on myös korjattu. Valmet pohjaisten traktorikaivurien kanssa on syytä varautua hankkimaan kohta myös välineistö valuosien valmistukseen ja omistaa koneistamon perustyövälineet. Edes pyörän navan rasvakuppia ei enää vahvistettuun etuakselistoon Valtralta saa ostaa, edes rahalla. Brittitraktorien varaosien hankinta / käyttökustannukset ovat huomattavasti kotimaista pienemmät, ne harvat osat joita vielä Valtralta saa ostaa esim.02-sarjan koneisiin ovat todella hinnoissaan ja tarvikeliikkeistä ei juuri muita osia löydy, kuin sellaisia samoja joita on englantilaisissa merkeissä käytetty. Onkohan muuten UM475 kaivuria yhtään sellaista valmistettu, jossa olisi myös etukuormaaja???