Nyt, kun tuo 20Hv GG alkaa tottelemaan käyttäjää, niin tuli lisää Kaskislaista tavaraa...
GG M-49 Kenttäsirkkelin rautaosat värvättiin eilen kotia. Puita ei paljoa ole jäljellä, mutta raudat lähes kaikki.
Olisiko jollaki Nuhvistilla kuvia, tai mittoja keskiön rungosta, niin pääsisi aloittelemaan rojektia. Rungon puutavara näytti olleen 3x6". Renkkuja tuli pari (lahoa) mukana, niistä saa mallin, mutta keskiö oli muuttunut mullaksi.
Rullia oli tallessa 22kpl ja hammaskiskoja 18kpl. Pöytä on ollut 12m pitkä (eli yksi kisko häätyy ottaa toisen sirkkelin varaosista)
Tästä ei tehdä rautarunkoista (Semmonen löytyy jo), vaan puurunkoinen perinnekone konetapahtumiin.
GG koneketjuprojekti.
Valvoja: automies560
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1301
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 594
- Liittynyt: 18 Helmi 2010, 09:36
- Paikkakunta: Kuusamo
Olisko tuosta mitään hyötyä: http://www.nettikone.com/arska/gti/1431618" onclick="window.open(this.href);return false;
Pinoteksia pintaan, niin vanhakin näyttää ....
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1301
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Samanlaiselta tuo näyttää. Teräakselin, vetoakselin, sekä määrääjän osalta ainaki. Renkut ovat samanlaiset.
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...