Tuntematon(?) pöllinosturi... (+ muuta)
Valvoja: automies560
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Itse en uskaltaisi kiinalaista kääntäjää kokeilla, vaan panisin pikkusen enempi rahnaa ja ostaisin tuon: http://www.farmiforest.fi/fi/index.php? ... &Itemid=11" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo seiska on ihan riittävä kääntäjä noin pieneen pilkkiin. Itse ostin taannoin FR kymppejä 3 kpl, ja ne oli tehtaalta tilattuna tuon seiskan hinnoissa kun osti tuon satsin köntässä.
Tuo seiska on ihan riittävä kääntäjä noin pieneen pilkkiin. Itse ostin taannoin FR kymppejä 3 kpl, ja ne oli tehtaalta tilattuna tuon seiskan hinnoissa kun osti tuon satsin köntässä.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 405
- Liittynyt: 09 Joulu 2010, 19:22
- Konekalustoani: Leyland 344 -72
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK/Huittinen
Antaa olla vaan, alle 500€ saa joko Baltrotor tai Fin-rotor:n "seiska" kääntäjiä...Nuffieldmaster kirjoitti:Itse en uskaltaisi kiinalaista kääntäjää kokeilla, vaan panisin pikkusen enempi rahnaa ja ostaisin tuon: http://www.farmiforest.fi/fi/index.php? ... &Itemid=11" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo seiska on ihan riittävä kääntäjä noin pieneen pilkkiin. Itse ostin taannoin FR kymppejä 3 kpl, ja ne oli tehtaalta tilattuna tuon seiskan hinnoissa kun osti tuon satsin köntässä.
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Kouran rajalliseen kääntäjään kyllä tottuu,mutta tuohon Hakin ketjukäännön alituiseen särkymiseen ei totu KOSKAAN!!! Heitä ves`lintua sillä ja laita hammastanko tilalle.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 405
- Liittynyt: 09 Joulu 2010, 19:22
- Konekalustoani: Leyland 344 -72
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK/Huittinen
Tähän mennessä on jokusen kerran tullu kirottua rajallista kääntöä, "väärässä asennossa" ja koura täynnä puuta...nuhvi63 kirjoitti:Kouran rajalliseen kääntäjään kyllä tottuu,mutta tuohon Hakin ketjukäännön alituiseen särkymiseen ei totu KOSKAAN!!! Heitä ves`lintua sillä ja laita hammastanko tilalle.
Hammastankoa oon kyl suunnitellu, samalla vois lisätä nosturin kääntyvyyttä esim 270 asteeseen.
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Woe helevettiläinen
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 405
- Liittynyt: 09 Joulu 2010, 19:22
- Konekalustoani: Leyland 344 -72
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK/Huittinen
Piti tolloin pikaisesti linkuttaa kärry, et näkee paljonko tarvii sermiä madaltaa!nuhvi63 kirjoitti:Woe helevettiläinen
Nou hätä sanois ulkomaalainen, varmistusliinat irti tassuista (venttiilipöytä päästää hiukan ja lukkoventtiilit puuttuu, ainaki vielä!) ja tassuilla kärry vaateriin, vahinkoja ei tullu mikäli P*rkeleitä jne tehostussanoja ei lasketa...
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
No, tulipahan testattua "ominaisuuksia"....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Ei sais varmaan nauraa, mutta väkisin väänti virnettä naamalle kun kuvat katsoin Vahingon ilo paras ilo
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Niin, tuotahan tässä odotettiinkin tapahtuvaksi.....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Kiitos nauruluvastaLeuku 344 kirjoitti:Saa(t) nauraa!!! Itekin eka V*tutti ja sit on alkanu naurattaan...nelosnuhvi kirjoitti:Ei sais varmaan nauraa, mutta väkisin väänti virnettä naamalle kun kuvat katsoin Vahingon ilo paras ilo
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
- Jooseppi 1
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1794
- Liittynyt: 12 Tammi 2013, 15:18
Olen samaa mieltä, valoista ja kolmion toteutuksesta, säilyvät ehjinätommi kirjoitti:Meilläpäin sanotaan vetopaakaksi tuota traktorin vetokoukkuun tulevaa putkipalkkia, jonka nokassa on silmukka.Leuku 344 kirjoitti: Edit. Mikä Helvatun "paakan nivel"???
Oisit jatkanut.Leuku 344 kirjoitti: Olis tullu "hieman" hintavaksi uusia kaikki 14kpl letkuja...
Tuo taitettava valojen ja hitaan ajoneuvon varoituskolmion "suojus" on muuten tosi hyvä idea!!
Aja millä ajat, mutta "raunilla" loput