Kiitos nopeista vastauksista!
Suunnittelin että leveys 240-260cm ja pituus 8-10metriä. Etuosaan moottorit ja mopot, taakse tilaa yhdelle rakkorille. Nuhvi veturiksi. Kaks keikkaa olisi ainakin ens kesälle, Rantasalmen vetokisoihin ja Mikkeliin maatalousnäyttelyyn pitäisi rahdata konneet.
Lavettirojekti
Valvoja: automies560
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
tätä ee sitten toesin ajattalijat tarvii tavata :velulle ja onhan niitä muitakkii joihin varmaan itekkii lukkeevun niin kun tekköö nuapurin ja usseemmankkii kanssa sopimuksen että viijään ostettu kone (romu)toesen pihhaan ja hyvinä hetkinä hivuttaa vähin iänin kotio niin se on kuin semmonen pehmee siirto ja sitä ee kukkaa huommoo ja ee ne toesin ajattelijat kyllä niin ajan hermolla voe olla että tietäsivät kenen se tuo nyt on, ja jos kyssyy niin sannoo vuan olevan nuapurin veskun romun kun sen akka anna tuuva kotio
aja millä ajat mutta majorilla loput
Tuo on hyvä niksi. Minä olen käyttänyt tähän asti vain sitä, että ostaa ensin ja sanoo vasta sitten. Silloin voi aina vedota siihen, ettei asialle voi enää mitään Tuo on hyvä lisä siihen.
Pistin kyllä lavetin omistajalle sanan, ettei tietämättä hävitä sitä. Onhan tuo jo sen pihassa kolmisen vuotta ilman kilpiä ollut, joten jospa se kevääseen siellä säilyisi. Sitten olisi itsellä aikaa paneutua siihen ja uskon ilmapiirinkin olevan myönteisempi. Paha homma sinänsä, kun on oikeaa kuorma-autoakin alkanut tekemään mieli. Tämä harrastus vaikuttaa karkaavan lapasesta.
Pistin kyllä lavetin omistajalle sanan, ettei tietämättä hävitä sitä. Onhan tuo jo sen pihassa kolmisen vuotta ilman kilpiä ollut, joten jospa se kevääseen siellä säilyisi. Sitten olisi itsellä aikaa paneutua siihen ja uskon ilmapiirinkin olevan myönteisempi. Paha homma sinänsä, kun on oikeaa kuorma-autoakin alkanut tekemään mieli. Tämä harrastus vaikuttaa karkaavan lapasesta.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
se on kaas luontosta minäkkii kae lupasin alussa vuon että yhtää rattorii en osta tällä vuolla ja ja toesin kävi ja eepä oo tullu lukkuu piettyy mutta kuitenkkii ja kun kalusto on aena näkyvillä ee kukkaa tiijä kenen ne ovat
aja millä ajat mutta majorilla loput
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Koskeekohan lakimuutos 2010 noita lavetteja eli leveys 2550 max vai onko pelkät moduulit silloin
Puutavara, hake ja kantokontit kavennetaan myöhemmin
Tuosta löytykin jotain
http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp ... 09_p.shtml
Puutavara, hake ja kantokontit kavennetaan myöhemmin
Tuosta löytykin jotain
http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp ... 09_p.shtml
Mukana kuin peräpukama!