Ajelin juuri tuossa muutama pv. sitten tuttavan urakoitsijan työmaita omalla niittokoneellani hätäapuna.
Syynä kun tempo:n (samasz) niittokoneeseen varaosia myyvässä agri-kymi liikkeessä ei vastata puhelimeen. Aina joko varattu tai jotain. Agrimarketista josta kone ostettu, käänsivät varaosahankinnan suoraan agrikymille, mutta prkl kun sieltä ei vastata. Seuraavana aamuna 3 minuuttia yli liikkeen avautumisen oli saanut yhteyden mutta palvelu oli ollut melkolailla tahmeaa, väsyneen kuuloinen kaveri langan toisessa päässä. No osa löytyi, mutta näin heinäntekoaikaan päivänkin tauko on turmiollista. Kuitenkin osan särkyminen sattui aamupäivään, ja koko iltapäivän aikana ei saanut yhteyttä liikkeeseen. Seuraavana päivänäkään eivät saaneet vielä osaa kuin vasta iltapäivällä lähtemään, joten ei kerennyt perjantaiksi osa tulla, meni siis vk-loppukin osaa odotellessa
Muilta kokemuksia samasta firmasta? Onko siellä liian vähän myyjiä vai mikä mättää?
Agrimarketissakin olivat vähän päätä raapineet tuon agrikymin takia, kun kuitenkin yhteistuontikoneita kait kauppaavat, niinkuin tuo tempo, sehän on samaszina myöskin myyty, suoraan agrikymin kautta.
Agrikymin varaosapalvelu
Valvoja: automies560
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Joo,tuttu juttu,yritin naapurin Tempo-metsävaunuun soitella nivelaisan osia,kehtasivat kysyä vielä että kenen tekemä se on,vastasin että ryssän tietysti,totesi vaan että ei siihen mitään osia saa... Kävelin sitten Lpr:n koneosapalveluun,ja sovelsin sylintereihin länsimaiset nivellaakerit,originaalit oli ihan ryssän omilla mitoilla tehty prkl Että enpä kyllä asioi ko.firmassa enää koskaan.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 405
- Liittynyt: 09 Joulu 2010, 19:22
- Konekalustoani: Leyland 344 -72
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK/Huittinen
Eipä ole itselläkään kovin mairitteleva kokemus kyseisestä puulaakista!
Muutama vuosi sitten kyselin Klapi-Tuikoon (KT-190) 4m:n kuljetinhihnaa ja uusia leikkuu- ja vastateriä (joku P*RKELEEN tonttu on hitsannu halkaisunokan kiinni leikkuuterään, seurauksena: terien vetely-> ei saa välyksiä oikeiksi), meni kolmisen viikkoa kunnes vastaus oli: Varastosta löytyy 3m:n kuljettimeen mattoa, 4m:stä voidaan tilata, toimitusaikataulusta ei ole tietoa ja Sixfold:lla saattaa mennä kuukausia ennen kuin terät tehdään (koko puhelun ajan vaikutti, ettei myyjää voisi vähempää kiinnostaa "palvella" asiakasta!)...
Muutama viikko sitten laitoin kyselyn teristä suoraan tehtaalle sähköpostina ja vastaus tuli parissa päivässä:
Hyvä iltaa!
Ohessa on osien kuvat. Huono on see että meile ei ole 190 mallin kuvia ollut ollenkaan. Kysymys nyt on seurava että onko nämä
terät samakokosia tai ei. Siksi tarvisin kyl mittoja.
Viimme vuonna joku tilas aikaa vanhalle konelle terät ja sai sopimaan hienosti. Pari reikä vissi olit siirtynyt mut muuden oli ollut
ok. Teräsarja hinta 216 EUR 0% Alv:lla ( Hardox 400 ). Postikulu on noin 25 euroa. Paikkakunta ei vaikutta hinta.
Ystävällist terveiset,
With best regards / Mit freundlichen Grüßen,
Renee Sillasoo
Project and Sales Manager
Sixfold Productions LLC
Oru 17, Karu
Rapla Co. 79201
Estonia
Tel. +372 58 1000 66
Fax +372 48 74 640
renee@sixfold.ee
(copy-paste sähköpostista)
Muutama vuosi sitten kyselin Klapi-Tuikoon (KT-190) 4m:n kuljetinhihnaa ja uusia leikkuu- ja vastateriä (joku P*RKELEEN tonttu on hitsannu halkaisunokan kiinni leikkuuterään, seurauksena: terien vetely-> ei saa välyksiä oikeiksi), meni kolmisen viikkoa kunnes vastaus oli: Varastosta löytyy 3m:n kuljettimeen mattoa, 4m:stä voidaan tilata, toimitusaikataulusta ei ole tietoa ja Sixfold:lla saattaa mennä kuukausia ennen kuin terät tehdään (koko puhelun ajan vaikutti, ettei myyjää voisi vähempää kiinnostaa "palvella" asiakasta!)...
Muutama viikko sitten laitoin kyselyn teristä suoraan tehtaalle sähköpostina ja vastaus tuli parissa päivässä:
Hyvä iltaa!
Ohessa on osien kuvat. Huono on see että meile ei ole 190 mallin kuvia ollut ollenkaan. Kysymys nyt on seurava että onko nämä
terät samakokosia tai ei. Siksi tarvisin kyl mittoja.
Viimme vuonna joku tilas aikaa vanhalle konelle terät ja sai sopimaan hienosti. Pari reikä vissi olit siirtynyt mut muuden oli ollut
ok. Teräsarja hinta 216 EUR 0% Alv:lla ( Hardox 400 ). Postikulu on noin 25 euroa. Paikkakunta ei vaikutta hinta.
Ystävällist terveiset,
With best regards / Mit freundlichen Grüßen,
Renee Sillasoo
Project and Sales Manager
Sixfold Productions LLC
Oru 17, Karu
Rapla Co. 79201
Estonia
Tel. +372 58 1000 66
Fax +372 48 74 640
renee@sixfold.ee
(copy-paste sähköpostista)
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
tilasin siätölevyt kevväällä tuohon vihreeseen "vastoova kuin tuiko" ja tulivat 3:tena päevänä postiin
aja millä ajat mutta majorilla loput
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 405
- Liittynyt: 09 Joulu 2010, 19:22
- Konekalustoani: Leyland 344 -72
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK/Huittinen
Ei auta enää säätölevyt... Halkaisunokka kun ottaa jo vastateriin kiinni, on leikkuu-vastaterien välys 3-5mm!ahven kirjoitti:tilasin siätölevyt kevväällä tuohon vihreeseen "vastoova kuin tuiko" ja tulivat 3:tena päevänä postiin
Ja nyt oon pieniny vanhan koulun vuorilautoja saunapuiksi, eikä "naulaosumia" voi aina välttää.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
en ymmärrä miten se nokka ottaa kiinni jos väljystä puol senttii vae onko viäntynnä. ylleensä väljys 1-2 mm ja niillä siätölevyllä se väljys pienennettään. jaa ee kaet lukitus oo antanna periks tuli tuossa mieleen mää tiijä
aja millä ajat mutta majorilla loput
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 405
- Liittynyt: 09 Joulu 2010, 19:22
- Konekalustoani: Leyland 344 -72
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK/Huittinen
ahven kirjoitti:en ymmärrä miten se nokka ottaa kiinni jos väljystä puol senttii vae onko viäntynnä. ylleensä väljys 1-2 mm ja niillä siätölevyllä se väljys pienennettään. jaa ee kaet lukitus oo antanna periks tuli tuossa mieleen mää tiijä
En jaksanu kirjoittaa uudelleen-> copy-paste.Leuku 344 kirjoitti:Eipä ole itselläkään kovin mairitteleva kokemus kyseisestä puulaakista!
Muutama vuosi sitten kyselin Klapi-Tuikoon (KT-190) 4m:n kuljetinhihnaa ja uusia leikkuu- ja vastateriä (joku P*RKELEEN tonttu on hitsannu halkaisunokan kiinni leikkuuterään, seurauksena: terien vetely-> ei saa välyksiä oikeiksi), meni kolmisen viikkoa kunnes vastaus oli: Varastosta löytyy 3m:n kuljettimeen mattoa, 4m:stä voidaan tilata, toimitusaikataulusta ei ole tietoa ja Sixfold:lla saattaa mennä kuukausia ennen kuin terät tehdään (koko puhelun ajan vaikutti, ettei myyjää voisi vähempää kiinnostaa "palvella" asiakasta!)...
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
ka eepähän tullut tuas luvettuu niin tarkkaan tuota etellistä mutta nyt selevis syy miks nokka heettää
aja millä ajat mutta majorilla loput