Sivu 1/1

partner psb 300 epätasainen käynti

Lähetetty: 29 Tammi 2018, 17:18
Kirjoittaja patsaan grilli
Lumiongelma pukkaa, olis semmoista kysyttävää onko kellään kokemusta lumilingon epätasaiseen käyntiin, siinähän on sellainen tekniikka jos joutuu koville se säätää automaattisesti kaasua, mutta tämä tekee sitä jatkuvasti, onkohan kyseisessä härpäkkeessä sytytyksessä kärjet vaiko järjetön sytytys.

Re: partner psb 300 epätasainen käynti

Lähetetty: 29 Tammi 2018, 18:47
Kirjoittaja jamppi
99% syy on säätäjän jousissa.

Re: partner psb 300 epätasainen käynti

Lähetetty: 30 Tammi 2018, 13:15
Kirjoittaja audiq
Kerropa nyt vähän tarkemmin miten vika on tullut ja jne. Onko se tullut kesken ajon, vai kesäkauden seisonnan jälkeen?

Re: partner psb 300 epätasainen käynti

Lähetetty: 30 Tammi 2018, 15:42
Kirjoittaja patsaan grilli
Kyllä se kesän huilauksen jälkeen alkoi, kaasarin purin ja kasasin myöskin avasin sen kampikammion huohotus kannen missä on sellaista suodatintappuraa sisällä, siitä lähtee halk n.8mm kumiletkun pätkä n. 60-70mm eikä auttanut,

Re: partner psb 300 epätasainen käynti

Lähetetty: 30 Tammi 2018, 17:48
Kirjoittaja audiq
Se käy nyt luultavasti jostain syystä laihalla. Yleensä se tuollaisessa tapauksessa johtuu siitä, että suuttimeen on muodostunut harmaa kalvo haihtuneesta polttoaineesta. Rassasitko suuttimet rautalangan kanssa auki, vai puhalsitko vain? Puhdistaisin uudelleen erityisellä tarkkuudella pääsuuttimen, joka on kohokammiossa. Samalla tarkistaa kohon säädön.

Re: partner psb 300 epätasainen käynti

Lähetetty: 06 Helmi 2018, 14:34
Kirjoittaja patsaan grilli
löytyhän se selitys sille humppaamiselle, kaasarin sivussa on suutin suuttimen rungossa on vaakasuoraan porattu reikä,ok suuttimen kärjessä on myös poraus jonka pohjaa kokeilin aga x11 pillisarjan pienimmällä suutinporalla ei uponnut, ehkä syntymävuosi 58 tekee näölle tepposia, kattelin sinne reikään suurennuslasillakin mut ei siellä mitään näkynyt, perkele. sit otin teräsharjasta yhden langan ja sinne uppos, vielä lisäksi rassasin suuttimen pesän noin 1,2mm rautsikalla, ja suutin takasi kaasariin ja kone käyntiin, tasaseen käy. Kaikki tämä kaiken perkaleen jälkeen (mm. kannetiivisteen vaihto, tulpan uusiminen, ja kaikki hiukset joita päätä raapiessa putos) olis pitäny kahtoo you tupea ensin.