Jaahas!
Tontilla on tollanen vanha ukkomestarin kuokalla varustettu leukku vm-70. On rekisterissä, mutta rekisteriotteessa ei ole mitään erillistä merkintää takana olevasta kuokasta.
Saakohan sillä ajaa liikenteessä millä edellytyksellä?
Takarenkaat aivan huonot, täynnä halkeemia ja pykimiä. Pintaa renkaissa kyllä on. Ruukaako polliisi, joita täällä ajelee aktiivisesti ja varmasti pysäyttää, kun näkee ko. värkin. Eli onko renkailla jotkut normit?
Valoja on ja ne on paleneet viimeeksi joskus parikymmentävuotta sitten. Eli mitkä valot pitää toimia?
Jarrut toimii, kun oikein polkee.
Mitäs pitäs olla kunnossa, jotta ei tule maksuosoituksia?
Traktorin tieliikennekelpoisuus?
Valvoja: automies560
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Traktoriksi se on silloin rekisteröity, työlaite on työlaite perässä, vaikka onkin melko kiinteä.
Koneen tieliikennekunnosta vastaa aina kuljettaja, tämä lienee selvää.
Kankaita/säikeitä ei saa renkaissa näkyä, mutta muuten voi olla pintapykimää. Tämän olen itse tienpäällä kuullut huomautuksien kera virkavallalta.
Valoista on löydyttävä 2 ajovaloa eteen, parkit 2kpl eteen ja 2kpl taakse sekä vilkut jotka ovat eteen ja taakse näyttävät. Hitaan ajoneuvon kolmio on löydyttävä takaa.
Vakuutusmaksun kun maksaa ajallaan ja ylläolevat asiat toimii niin eikun tien päälle.
Koneen tieliikennekunnosta vastaa aina kuljettaja, tämä lienee selvää.
Kankaita/säikeitä ei saa renkaissa näkyä, mutta muuten voi olla pintapykimää. Tämän olen itse tienpäällä kuullut huomautuksien kera virkavallalta.
Valoista on löydyttävä 2 ajovaloa eteen, parkit 2kpl eteen ja 2kpl taakse sekä vilkut jotka ovat eteen ja taakse näyttävät. Hitaan ajoneuvon kolmio on löydyttävä takaa.
Vakuutusmaksun kun maksaa ajallaan ja ylläolevat asiat toimii niin eikun tien päälle.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Eikä tarvitse. Se on traktori joka muuttuu moottorityökoneeksi kun siinä on kaivulaite, joten kulkee löpöllä.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Aikakautenansa vaadittu valovarustus riittää. Vilkkuja ei esim -64 ollut traktoreissa juurikaan, niin niitä ei niissä tarvita myöhemminkään.
Jarruissa pitää tietty olla jonkinlainen tieto, jotka tän ikäluokan vehkeissä on ollut jo alkujaan mitä on, jos ajatellaan kuormia, mitä silloin on aikoinaan noilla kärryilläkin ajettu ....
Jarruissa pitää tietty olla jonkinlainen tieto, jotka tän ikäluokan vehkeissä on ollut jo alkujaan mitä on, jos ajatellaan kuormia, mitä silloin on aikoinaan noilla kärryilläkin ajettu ....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Vilkut pitää olla jos suuntamerkkiä ei voi kädellä näyttää eli käytännössä kopillinen.
Se mitä poliisi jossain on sanonut, kannattaa jättää omaan arvoonsa koska heillä on liikaa tulkintoja syistä tai toisista.
Se mitä poliisi jossain on sanonut, kannattaa jättää omaan arvoonsa koska heillä on liikaa tulkintoja syistä tai toisista.
Mukana kuin peräpukama!