Milloin pidetään Nuffieldin ajot? niinkuin Jokavuotiset 25 ZETORIT ajavat!!!
Kaikki Nuffieldithan sitten sopii mukaan!
Voisin lähteä heti omalla DM4 kertojanuhvilla mukaan..
Projekti on nyt lähes valmis.
Olisi 10/60 kaivurinuhvi ,mutta en tiedä kehtaisiko sellaisella lähteä
Nuhvikierueelle..!
Nuffield ajot
Valvoja: automies560
-
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 44
- Liittynyt: 29 Kesä 2007, 20:05
- Konekalustoani: Nuffield DM4 -59 - Nuffield 10/60 -66 - Leyland 384 -71 - Vanaja 690Turbo
- Paikkakunta: Utajärvi
- Viesti:
Viimeksi muokannut Niku, 07 Heinä 2007, 14:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nuffield DM4 -59 - Nuffield 10/60 -65 - Nuffield 10/60 -66 & Hymas - Leyland 384 -70
mikäs siinä kun ehtis laittaa noi paperi asiat järjestyksee( ei oo viel rek).......tuol mersun kyydishän se kulkis sit vähä lähemmäs.............
Dexta -58, Zetor 6340 -95 , Komatsu 120-3 -87, MB 817 -89,Scania BF 86 S-80,Sisu sm300 8x2 -83, Suburban -95, Africa twin -88, SJM GP2 -93, Agados dona 3500 -06.
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Varttukaas nyt minuakin kun tuo nelonen ei ole valmis vielä
Vai kelpaakos muutetut ja tuunatut vehkeet ollenkaan mukaan
Vai kelpaakos muutetut ja tuunatut vehkeet ollenkaan mukaan
Mukana kuin peräpukama!
paljos nuhvi on pitkä? mahtuskohan niit kaks tonne mesen konttii? karvan auki 6 m......
edit: näköjää ainaki kolmosia sopis.....meinaa jos johonki kauemmas kimppakuljetusta.....ja sit viel traikku perää tarvittaes....
edit: näköjää ainaki kolmosia sopis.....meinaa jos johonki kauemmas kimppakuljetusta.....ja sit viel traikku perää tarvittaes....
Dexta -58, Zetor 6340 -95 , Komatsu 120-3 -87, MB 817 -89,Scania BF 86 S-80,Sisu sm300 8x2 -83, Suburban -95, Africa twin -88, SJM GP2 -93, Agados dona 3500 -06.
nii no joo painot on sitte eri juttu eli kantavuus paperilla menee yli mut on siel ollu 700 valmettiki ....
ed: elikkäs jos joku hommaa trailerin nii periaattees saan 2 kulkeen omani lisäks täältä päi.......onha tos kyl itelläki yks kärry mut on vaa 1 akseline ja nuhvi painaa hiuka liikaa siihe......( kant 1200kg)
ed: elikkäs jos joku hommaa trailerin nii periaattees saan 2 kulkeen omani lisäks täältä päi.......onha tos kyl itelläki yks kärry mut on vaa 1 akseline ja nuhvi painaa hiuka liikaa siihe......( kant 1200kg)
Viimeksi muokannut aspeha, 09 Heinä 2007, 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dexta -58, Zetor 6340 -95 , Komatsu 120-3 -87, MB 817 -89,Scania BF 86 S-80,Sisu sm300 8x2 -83, Suburban -95, Africa twin -88, SJM GP2 -93, Agados dona 3500 -06.
Suomi on iso maa ja Nuffisteja on ympäri maata ja varsinaiseen Nuffikokoontumiseen taikka -ajoihin on kenties vaikeaa saada kattavaa määrää Nuffeja, kun nuo kuljetuskustannukset tulevat äkkiä kohtuuttomiksi. Monellakaan tuskin on itellään sopivaa kuljetuslavettia? Vanhemmat Nuffistit ovat myöskin jo niin mukavuudenhaluisia, että joku 500km:n siivu suuntaan ja takaisin esim. avo-Nuffilla ajamalla ei välttämättä enää kiinnosta.
Mutta oliskos edes harkinnan arvoista, joku Nuffield-viesti? Jostain kevyestä peukalonvahvuisesta putkesta esim. nostolaitteisiin helposti kiinnitettävä 2-3m:n lipputanko, johon iso oranssinen Nuffield-kerhon viestistä kertova lippu liehumaan. Lipputangon nupiksi turvallisuussyistä oranssinvärinen (tiettykin!) varoitusmajakka jne. Ensimmäinen Nuffisti ajaa sovitun pätkän kotikulmiltaan eteenpäin ja luovuttaa lipun seuraavalle Nuffistille sovitussa paikassa ja palaa kotiinsa. Homma olisi etukäteen hyvin järjestetty ja viestiin halukkaiden osalta määräytyisi, millainen ja miten pitkä reitistä tulisi jne. Nuffifoorumille olisi avattu viestiketju asiasta, mistä reitti ja mahdolliset muutokset viestin kulkuun ym. saataisiin äkkiä esille. Jos hommasta tuntuisi tulevan jotain, niin isommilla paikkakunnilla vaihdot voisi sijoittaa jonnekin vilkkaitten kahvipaikkojen esim. ABC-myymälöitten pihoille jne. ja halukkaita "saattaja-Nuffejakin" voisi liittyä matkalla mukaan, kuka pitemmäksi, kuka lyhyemmäksi matkaa. Paikallista mediaa voisi kutsua seuraamaan Nuffiviestien vaihtoja jne. Jopa Tommilan Mika vois tulla "Kympin Uutisista" seuraamaan jotain vaihtoa ja silloin porukka olisikin jo Zetka-jengin tasolla tunnettavuudessa koko valtakunnan tasolla. Uskoisin, että Team Kuukunakin pläjäyttäisi asiasta kamerat pyörimään!
Mutta oliskos edes harkinnan arvoista, joku Nuffield-viesti? Jostain kevyestä peukalonvahvuisesta putkesta esim. nostolaitteisiin helposti kiinnitettävä 2-3m:n lipputanko, johon iso oranssinen Nuffield-kerhon viestistä kertova lippu liehumaan. Lipputangon nupiksi turvallisuussyistä oranssinvärinen (tiettykin!) varoitusmajakka jne. Ensimmäinen Nuffisti ajaa sovitun pätkän kotikulmiltaan eteenpäin ja luovuttaa lipun seuraavalle Nuffistille sovitussa paikassa ja palaa kotiinsa. Homma olisi etukäteen hyvin järjestetty ja viestiin halukkaiden osalta määräytyisi, millainen ja miten pitkä reitistä tulisi jne. Nuffifoorumille olisi avattu viestiketju asiasta, mistä reitti ja mahdolliset muutokset viestin kulkuun ym. saataisiin äkkiä esille. Jos hommasta tuntuisi tulevan jotain, niin isommilla paikkakunnilla vaihdot voisi sijoittaa jonnekin vilkkaitten kahvipaikkojen esim. ABC-myymälöitten pihoille jne. ja halukkaita "saattaja-Nuffejakin" voisi liittyä matkalla mukaan, kuka pitemmäksi, kuka lyhyemmäksi matkaa. Paikallista mediaa voisi kutsua seuraamaan Nuffiviestien vaihtoja jne. Jopa Tommilan Mika vois tulla "Kympin Uutisista" seuraamaan jotain vaihtoa ja silloin porukka olisikin jo Zetka-jengin tasolla tunnettavuudessa koko valtakunnan tasolla. Uskoisin, että Team Kuukunakin pläjäyttäisi asiasta kamerat pyörimään!
Tietääks kukaa onko siin bmc vielä kiinni joka kiskoo 4 nuffilla tractor pullingia ja muutenki kuinka sit suunnilleen on piristetty?näytti keulivan aika pahasti elikkä painotus pielessä....
Dexta -58, Zetor 6340 -95 , Komatsu 120-3 -87, MB 817 -89,Scania BF 86 S-80,Sisu sm300 8x2 -83, Suburban -95, Africa twin -88, SJM GP2 -93, Agados dona 3500 -06.