Sivu 1/1

International 684

Lähetetty: 03 Joulu 2019, 19:55
Kirjoittaja jamppi
Sekurahytillä, tietääkö kukaan moisesta koneesta hyviä tai huonoja puolia.

Re: International 684

Lähetetty: 04 Joulu 2019, 17:36
Kirjoittaja nuhvi63
Brittinatikka vissiin, onko Perkinsin koneella?
Kai sillä pikkupihan lumityöt tekee...

Re: International 684

Lähetetty: 04 Joulu 2019, 18:15
Kirjoittaja jusape
Noista xx4 sarjan natikoista aika heikosti kokemusta, ilmeisesti perkinssin tekemä kone, mut natkuissa mallimerkintä poikkeaa hieman normi persiöstä.
Moottoreiltaan kyllä ihan lujia.
Onko vaihdekepit vasemmalla sivulla ?

Re: International 684

Lähetetty: 04 Tammi 2020, 16:10
Kirjoittaja jamppi
Natikka on saatu käymään, käy nätistu mutta käynnistyvyys ei ole nuhvin eikä leukun luokkaa.
Melkein kaikki sähkötkin pelaa.
Istuin jouti roskiin kun rotta oli sen syönyt, ahdas ohjaamo mielestäni.
Tänään se pyöritti pari tuntia halkoruuvia, erityismaininta nostolaitteista, ei huoju, ei heilu.
Kaikenkaikiaan ihan hyvän oloinen kampe, saattaa jäädä taloon.

Re: International 684

Lähetetty: 04 Tammi 2020, 17:45
Kirjoittaja nuhvi63
jamppi kirjoitti:
04 Tammi 2020, 16:10
Natikka on saatu käymään, käy nätistu mutta käynnistyvyys ei ole nuhvin eikä leukun luokkaa.
Melkein kaikki sähkötkin pelaa.
Istuin jouti roskiin kun rotta oli sen syönyt, ahdas ohjaamo mielestäni.
Tänään se pyöritti pari tuntia halkoruuvia, erityismaininta nostolaitteista, ei huoju, ei heilu.
Kaikenkaikiaan ihan hyvän oloinen kampe, saattaa jäädä taloon.
Onko jakajapumpulla :?:

Re: International 684

Lähetetty: 04 Tammi 2020, 18:41
Kirjoittaja jamppi
Boschin jakaja tuossa on. Pitää vaan malttaa hehkuttaa.

Re: International 684

Lähetetty: 04 Tammi 2020, 19:07
Kirjoittaja jusape
Se jakajapumppu ei lie ihan yleisimpiä possun malleja , vaiko olikos xx5 /6 sarjoissa eri tyyppinen pumppu...

Re: International 684

Lähetetty: 19 Tammi 2020, 15:13
Kirjoittaja jamppi
Vähän on natikan kanssa touhuttu, laturi korjattu, sammutinvaijeri uusittu. Nyt lähtee paremmin käymään kun samassa vaijerissa on pakkosyöttö.
Lokarit purettu pois, toisesta saa vielä mallin uusien tekemiseen.
Tuossa on Solid kuormaaja, irrotus ilman työkaluja 5 minuuttia.
Mutta tuo sekuran koppi, kyllä on ahdas kulkea, ismelle ei meinaa päästä. Tarvii kesällä muoteilla takaseinää että sais edes 5 senttiä jakkaraa taaksepäin.
Vaihteisiinkin tottuu jo pikkuhiljaa :)

Re: International 684

Lähetetty: 19 Tammi 2020, 18:59
Kirjoittaja nuhvi63
Kuvat olis kivoja :D :D