Mitä terästä on vetovarsi ja miten se korjataan
Valvoja: automies560
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3968
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Vetovarret koeponnistettu takakauhalla,ei ainakaan vielä ratkennut
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Mulla katkes myös vetovars, vein sen traktorikorjaamolle hitsattavaksi. Se hitsattiin, kysyin että millä. Sanoivat että ihan vaan isolla mikillä. Hyvin on kestäny, siitä on jo joku kaheksan vuotta. Ei mitään vahvikkeita, suora puskusauma, seevattuna toki. Muuten olen sitä mieltä, että vetovarret saakin olla vähän heikkoja, ikäänkuin sulakkeena. Se kyrsii jonkun verran enemmän, jos lähtee panjosta korvat.
tein itte hardoxista aikoinaan kun lainasin fordia ja pökkäsin sorapenkkaan joka oli jäässä nin katkes just siitä reiän kohdalta
tosin hardox 400 oli aika topakkaa että sai reiät porattua siihen mutta on sit kestänyt 90 luvun lopulta hyvin
tosin hardox 400 oli aika topakkaa että sai reiät porattua siihen mutta on sit kestänyt 90 luvun lopulta hyvin
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
On kai tuohon hyviäkun tapoja korjata mutta jos puolentunnin hommaan käyttää kaksi tuntia ja erikoispuikkoja niin johan asiakas hyppii hattunsa päällä. Se on taitolaji sovittaa hinta ja laatu toisiinsa. Sitä vaan monet ei ymmärrä..
Mukana kuin peräpukama!