fiigumies kirjoitti:Omasta fiudesta vanhempi kuva http://www.pottupellossa.fi/gallery/dis ... play_media" onclick="window.open(this.href);return false; Ei pupu malli, mutta on tuollakin ehtiny..
ei näy kuva ainakaan mulle
Valvoja: automies560
fiigumies kirjoitti:Omasta fiudesta vanhempi kuva http://www.pottupellossa.fi/gallery/dis ... play_media" onclick="window.open(this.href);return false; Ei pupu malli, mutta on tuollakin ehtiny..
V-M kirjoitti:Kyllähän ne kolmiholkkisia enimmäkseen on mutta esim L85 ja 82-94 on kahdella holkilla,ei niissä mitään ihmeellisyyttä ole,huolto-ohjelmassa on 400 tunnin välein holkkien rasvaus,jos sen tekee joskuskaa kestävät kyllä,itellä on ollu muunmerkkisetki nelivetoiset aina noita holkkikardaaneja joten rasvaus on tuttua,se että noista pitää poistaa sokka ja liuttaa holkki sivuun rasvauksen ajaksi,osassa koneissa on nippa valmiina.
Niin, vastaavankokoisia ja hintaisia nelivetoja oli tuolloin harvalla valmistajalla edes tarjota. Oli toki isoilla taloilla, mutta yleensä olivat ns. jenkkituonteja, joiden paino ja hinta olivat luokkaa, etteivät suolle soveltuneet. Fiat oli varmasti suolle hinta-laadultaan soveliain peli tuolloin. Kallis saksanmarkka vesitti mm. Deutz-Fahrin tulon soille, vaikka koneessa ei varmasti ollut ko. hommaan mitään vikaa ym.jusape kirjoitti:Aikoinaan, eli 80-90 luvulla ( vieläkin näkee jonkin verran näitä isompia olevan soilla ) soilla turvehommissa paljon käytettyjä koneita.... Kun muut ei oikeen pärjänneet tai kestäneet....