Sivu 2/2

Re: International B-414

Lähetetty: 27 Marras 2014, 20:34
Kirjoittaja jusape
Eli englanniksi PTO SHAFT SEAL ......

Re: International B-414

Lähetetty: 27 Marras 2014, 22:10
Kirjoittaja fiigumies
Kahella foorumilla puidaan samaa asiaa jo..

Re: International B-414

Lähetetty: 28 Marras 2014, 00:09
Kirjoittaja opellove
Asia selvä tai sitte mie kahtelen yhet Allis-Challmersin uusia stefoja jotka ol aika sama kokoa :) ja miult löytys jotakin Allis-Challmersin uusia osia mut en tiijä mistä koneest ovat onko rattorin tai minkä mut kuvia voin laitella :wink:

Re: International B-414

Lähetetty: 28 Marras 2014, 19:51
Kirjoittaja opellove
Niin miulla on masinistit sivulla sama kysymymys :lol: ja tänään sain stefat yhet Allis-Challmersin uudet stefoja miul nii 2 uutta ol jotka kävi suoraan :)

Re: International B-414

Lähetetty: 13 Joulu 2014, 16:29
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Kyllä jos setä kyselee valmetin murroksen perään niin nivelakselia sille pitää ettiä... :lol:

Re: International B-414

Lähetetty: 13 Joulu 2014, 16:41
Kirjoittaja nuhvi63
Meillä päin puhutaan kartaanista kun nivelakselista on puhe, ja kartaanintumpista, joka on siis rattorissa. 8)

Re: International B-414

Lähetetty: 13 Joulu 2014, 20:31
Kirjoittaja nelosnuhvi
nuhvi63 kirjoitti:Meillä päin puhutaan kartaanista kun nivelakselista on puhe, ja kartaanintumpista, joka on siis rattorissa. 8)
Tää nyt ei taas mene savolaiselle ymmärrykseen mitenkään :shock: :lol: :lol:

Re: International B-414

Lähetetty: 14 Joulu 2014, 00:23
Kirjoittaja fiigumies
Nivelakseli on nivelakseli, boori akseli on boori akseli tai sitte tumppi vaan :D

Re: International B-414

Lähetetty: 14 Joulu 2014, 12:09
Kirjoittaja nuhvi63
nelosnuhvi kirjoitti:
nuhvi63 kirjoitti:Meillä päin puhutaan kartaanista kun nivelakselista on puhe, ja kartaanintumpista, joka on siis rattorissa. 8)
Tää nyt ei taas mene savolaiselle ymmärrykseen mitenkään :shock: :lol: :lol:
Suomenkieli on rikas kieli,tosin kardaanihan on lainasana :P
Meilläpäin se muuttuu het kartaaniks :lol:

Re: International B-414

Lähetetty: 26 Joulu 2014, 10:12
Kirjoittaja opellove
Miten muuten pystyy öljyt saamaan perästä pois jos ovat jäässä? :/ miun tossa Ih on sitäkin vaivaa aika kunnon jäälaatta vain on öljyis myös :P

Re: International B-414

Lähetetty: 26 Joulu 2014, 10:19
Kirjoittaja Ruudinkeksijä
opellove kirjoitti:Miten muuten pystyy öljyt saamaan perästä pois jos ovat jäässä? :/ miun tossa Ih on sitäkin vaivaa aika kunnon jäälaatta vain on öljyis myös :P
Kaasutoholla varovasti lämpöä laatikkoo, ulkopuolta siis, kato ettei ulkopuolta ole kauheasti öljyssä. Tai jos vähemmän jässä niiin kuumailmapuhaltimella. Tai vaikka vaan ajelet vähän aika rinkiä pelloilla et öjyt lämpiää kunnolla

Re: International B-414

Lähetetty: 26 Joulu 2014, 14:08
Kirjoittaja jusape
Ajelu ei tee hyvää, jos hydepumppu pyörii tyhjää..... Jos pumpun saa kytkettyä pois, niin sitten voi kokeilla, mutta näilkeleillä ei oikeen ajamalla saa lämpöseksi....
Kevääl kun nuffil olin 3,5h äestämäs 4.8metrisellä, niin lootan pintalämpö näytteli n. 60astetta

Re: International B-414

Lähetetty: 26 Joulu 2014, 20:25
Kirjoittaja opellove
tai antaa olla Huhti-Toukokuulle ja sitte ne ainaki valus ja sitte en mie sil pysty ajamaan ku aika viel siin vaihees sähköjä suunnittelen :lol: :lol: