No just joo... Kyllä ne nykymenetelmillä OIKEIN suunnitellut ja toteutetut pysyvät pystyssä koko elinkaarensa. Pahoittelen offtopicia.Tunkki kirjoitti:Tarkka laskenta on sinänsä hyvä asia mutta ongelmallisen siitä tekee se seikka, että kaikkia odottamattomia tekijöitä ei oteta huomioon.
Huonona esimerkkinä tästä ovat nykyiset isot hallit, joiden katot kestävät hyvin kaikki odotettavissa olevat ilmiöt.
Odottamattoman ilmiön sattuessa syyttömät yleensä joutuvat myös kärsimään. Huterammalla laskennalla on jouduttu pitämään varmuuskertoimet suurempina ja jännevälit lyhempinä.
Nykytraktorin vetoakselit
Valvoja: automies560
- Spoileri
- Kylmäkoskelainen
- Viestit: 98
- Liittynyt: 02 Marras 2011, 20:47
- Konekalustoani: Leyland 344 -71 + Vilske 1000, Nissan 20 trukki, Volvoa, Mersua, BSA A65T OIF, Triumph Spitfire 1500
- Paikkakunta: Lemi
Ketjut päällä kesät talvet...