Re: Serie 4 N-valtra
Lähetetty: 31 Loka 2015, 14:13
Nuhvipalsta oli tässäkin asiassa ensimäisten joukossa asiaa puimassa ellei jopa ensimäinen.
Nyt on sitten N4 nähty niin Koneagriassa kuin joensuussa esittelypäivillä.
Täytyy todeta, että tuossa N4:ssa on hyvin paljon mittasuhteissa samaa kuin Leylandin nelisylinterisissä nelivedoissa.
Iso muodokas ohjaamo ja lyhyt keula sekä keulan tasaan yltävät pyörät joiden kokoero ei ole valtava etu ja takarenkaissa siis.
Nyt jos vain saavat nuo laatikot pelaamaan, kun aito hitech jätettiin valmistuksesta pois. Versu ja Directhän ovat kärsineet hieman pieniä ja isompiakin ongelmia. Aito kolmiportainen Hitechän on yksi luotettavimmista voimansiirroista, mutta käyttömukavuudenhaluiset kermaperseet vaativat näitä sähköhimmeleitä nykyään.
Penkki muuten kääntyy näissä uusissa ohjaamoissa melkoisen sulavasti. Hivenen ottaa minulla koppu kiinni apukuskin penkkiin joten se kannattaa ruksia varustelistalta pois jos ajo on ilman apparia ja taaksepäin painotteinen.
Nyt on sitten N4 nähty niin Koneagriassa kuin joensuussa esittelypäivillä.
Täytyy todeta, että tuossa N4:ssa on hyvin paljon mittasuhteissa samaa kuin Leylandin nelisylinterisissä nelivedoissa.
Iso muodokas ohjaamo ja lyhyt keula sekä keulan tasaan yltävät pyörät joiden kokoero ei ole valtava etu ja takarenkaissa siis.
Nyt jos vain saavat nuo laatikot pelaamaan, kun aito hitech jätettiin valmistuksesta pois. Versu ja Directhän ovat kärsineet hieman pieniä ja isompiakin ongelmia. Aito kolmiportainen Hitechän on yksi luotettavimmista voimansiirroista, mutta käyttömukavuudenhaluiset kermaperseet vaativat näitä sähköhimmeleitä nykyään.
Penkki muuten kääntyy näissä uusissa ohjaamoissa melkoisen sulavasti. Hivenen ottaa minulla koppu kiinni apukuskin penkkiin joten se kannattaa ruksia varustelistalta pois jos ajo on ilman apparia ja taaksepäin painotteinen.