jusape kirjoitti:Nuffieldmaster kirjoitti:Soittasin huolto-ukot jos on....
Ja kestää muutaman päivän, että edes kerkiivät paikalle, kun vehkeen pitäis liikkua "koko ajan" ....
Viime kesänä oltii kahel koneel ja paalaajal rehun paalaukses Kannuskoskel, minä ajoin 8350HT, olin vettä ja sitä maitohappo jauhoa tankkaamas, melkee koneen keula keskel tietä, mettätie kuitenki, jätin vallun käyntii nii oliki sammunu, käyntii ja kaasua, sammui, eikä lähteny, pomo epäili siirtopumppua, noh, soitti huoltomiehen paikalle, kyllä sitä joutu ottaa et se tuli, 4 aikaa soitti ja huoltomies tuli vissii 7 aikaa, huoltomiehel oli sitte uuden mallin siirtopumppu joka ei sattunu, pumppaili siintä lipsuttimesta niin selvis et pö letkus reikä, ei ollu autos oikeen laisia osia, huoltomiehen isä toi osia sitte, sääti se samal urakkauunojen T152V jarrujakin samalla, lietettä kun ajovat samoille pelloille, välin ajossa oli NH T7040, siinäkin oli huollossa mittarit nollaantunu ja vaihtunu maili mittariksi ja joksi ulkomaalasiksi, hyvä et mahtuvat menee siintä mun ajokin edestä...