Valtra A93H
Valvoja: automies560
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Vaikka kotimaista parjataan, niin näyttää silti myyntitilastot puhuvan puolestaan
Tässä talossa ollut viittä eri merkkiä traktoria/neljästä eri maasta ja kaikilla on kuulemma työt tehty, kotimainen nyt viimeisimpänä. Vähän laiskapulskea on kärriä yms vetämään mutta muuten pärjää ihan välttävästi.
Tässä talossa ollut viittä eri merkkiä traktoria/neljästä eri maasta ja kaikilla on kuulemma työt tehty, kotimainen nyt viimeisimpänä. Vähän laiskapulskea on kärriä yms vetämään mutta muuten pärjää ihan välttävästi.
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1298
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Volvo on kuin onkin tehnyt myös V8-moottorin. Tyyppinimi oli B-36. Kone on ollut tuotannossa 1950-60 lukujen taitteessa ja käytössä L-420 (Snabbe) ja L-430 (Trygge) jakeluautoissa ennen Diesel-aikaa.Jooseppi 1 kirjoitti:Taitaa scaniakin tehdä 5 sylinterisiä moottoreita, jaa on vääntöä.. kuin v8 koneita myös..
volvo ei ole tainnut tehdä V moottoreita tärinöiden takia, luottaa suoraan kuutoseen..
viisaammat voi vastata tähän, vaikka menee ot puolelle..
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Tuohan se tuo Sisun 3.3 litrainen commonrail on mielenkiintoinen pakkaus. Jos on yhtä luotettava ja suhteessa tehokas ja polttoainepihi kuin vanhan 605 moottori niin tulen tykkäämään varmasti [/quote]
Tuohon pakko kommentoida että tuo moottori nyt ei ainakaan ihan niitä vähäjanoisempia ollut....
Tuohon pakko kommentoida että tuo moottori nyt ei ainakaan ihan niitä vähäjanoisempia ollut....
_______________________________________
Nuffield 3 dl vm 61
Fordson Super Dexta vm 63
Fiatagri 80-90 DT Turbo vm 88
Nuffield 3 dl vm 61
Fordson Super Dexta vm 63
Fiatagri 80-90 DT Turbo vm 88
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Kumpi?
605 moottoreista on hirveän erilaisia havaintoja. Toiset pitävät erittäin syöppönä ja toiset pihinä.
605 moottoreista on hirveän erilaisia havaintoja. Toiset pitävät erittäin syöppönä ja toiset pihinä.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1512
- Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20
Itse pitäisin pihinä, ainakin verrattuna edellisen sukupolven valmetteihin. 655 ahtamaton meni samoilla kulutuksilla kun 390 fergu vapari, tankkauspäiväkirjoja vertailtiin joskus naapurin kanssa..
- Jooseppi 1
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1794
- Liittynyt: 12 Tammi 2013, 15:18
Hyvä tieto.. itse en tiennytNuhvelentin veli kirjoitti:Volvo on kuin onkin tehnyt myös V8-moottorin. Tyyppinimi oli B-36. Kone on ollut tuotannossa 1950-60 lukujen taitteessa ja käytössä L-420 (Snabbe) ja L-430 (Trygge) jakeluautoissa ennen Diesel-aikaa.Jooseppi 1 kirjoitti:Taitaa scaniakin tehdä 5 sylinterisiä moottoreita, jaa on vääntöä.. kuin v8 koneita myös..
volvo ei ole tainnut tehdä V moottoreita tärinöiden takia, luottaa suoraan kuutoseen..
viisaammat voi vastata tähän, vaikka menee ot puolelle..
Aja millä ajat, mutta "raunilla" loput
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Kävin tänään hakemassa viissataseen osia, joita ei enää mistään saa kuulema ja siinnä sitten myyjä kyseli, että jokos on tehdasvierailulaput tulleet... no ei ole. Sitten ihmetteli, että eikös se kohta ole se h-hetki, sanoin päivämäärän mikä "oma tilaus" kohdassa lukee, niin ihmetteli kovin kun lupasi ihan muuta hänkin... Lupasi selvitellä asiaa.
No nyt siellä lukee, että linjalle nousupäivämäärä 28.5 ja tuotannossa 14.5 Taisi SAPpi mennä sekaisin?
No nyt siellä lukee, että linjalle nousupäivämäärä 28.5 ja tuotannossa 14.5 Taisi SAPpi mennä sekaisin?
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Eli viivästyisi siis lisää vielä
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1298
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Eipä olisi uutta, että SAPpi kärsisi SAPpikivistä...
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Näillä näkymin se 14.5 on se linjalle astumispäivä.
No odotellaan
Jos ei pidä päivä paikkaansa niin käydään hankaamassa esittelykoneista akut tyhjiksi
No odotellaan
Jos ei pidä päivä paikkaansa niin käydään hankaamassa esittelykoneista akut tyhjiksi
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
neljästoista viidettä näyttäs näiltäosin olevan tehdasvierailupäivä, MUTTA toimituspäivässä lukee nyt: Toimitetaan 2-4 viikon päästä valmistuksesta
Pittää näkyy käydä starttaamassa vaihtokoneista akut tyhjiksi
Pittää näkyy käydä starttaamassa vaihtokoneista akut tyhjiksi
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 644
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 06:39
- Konekalustoani: Nuffield M4 -51 Nuffield Universal -58 Nuffield 460/ Ukkomestari -63 Nuffield 460 KKK -64 Nuffield 10/60-64 Eka-Nuffield 10/60 -67 Nuffield 4/65 -69 Nuffield 3/45 -69 Major Roadless Manuel -59 David Brown 880 -70 Austin ka-auto WFK 100 -65
- NLCF r.y jäsen Nro: 9
Nuffieldmaster kirjoitti:
Jos ei pidä päivä paikkaansa niin käydään hankaamassa esittelykoneista akut tyhjiksi
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Kumman pitkä toimitusaika, valmistumisesta ?? Koeajaako ne sitä yhden 400tuntia ennen toimitusta toiinnan testaamiseksi???
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Kolmos -nuffisti
- Viestit: 14
- Liittynyt: 30 Huhti 2013, 07:04
Piti ihan tunnus luoda, itellä a93 tulossa ollut kanssa ja vähän samoja miettinyt, viimeviikolla 25. valmistui ja ehdin jo säikähtää 2-4vk toimitusaikaa mutta tänään pari tuntia sitten soitti kuski että olisi tuomassa, eli tuskin tarvitsee montaa viikkoa odottaa.