Fiigun käkkä
Valvoja: automies560
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 318
- Liittynyt: 08 Huhti 2007, 19:29
Jos on neliveto, niin käsijarru vaijerin alapäässä on kiristin, sitä vain pyörittää alhaaltapäin katsottuna myötäpäivään tarvittava määrä. takapotkusta en tiiä (voi olla kiristin vivun puolella). Nelikossa käsijarru on siinä laatikossa josta lähtee etuvedon akseli
-
- Proto suunnittelija
- Viestit: 174
- Liittynyt: 21 Tammi 2009, 07:33
- Konekalustoani: Fiatagri 70-90 & Isme 1400, Leyland 384
- Paikkakunta: Hamina
No tää on nelikko...nuffield 342 kirjoitti:Jos on neliveto, niin käsijarru vaijerin alapäässä on kiristin, sitä vain pyörittää alhaaltapäin katsottuna myötäpäivään tarvittava määrä. takapotkusta en tiiä (voi olla kiristin vivun puolella). Nelikossa käsijarru on siinä laatikossa josta lähtee etuvedon akseli
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
- Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu
110 on tako jonka alaopäässä on säätö
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
- Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu
http://kuvablogi.com/nayta/iso/img1761024.jpg
tuossa kuvan keskellä on napakympin säätö
tuossa kuvan keskellä on napakympin säätö
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90