Taitaa joutua laittamaan koneen purkuun huonojen öljynpaineiden takia. Mikä on oikea tapa irroittaa tästä moottori? Mahtuuko moottori tulemaan suoraan eteenpäin runko paikoillaan vai pitääkö irroittaa ensin kytkinakseli ja nostaa moottoria ylöspäin?
Kytkimen olen pari kertaa tästä avannut, se on tuttu mutta ei ihan pieni työ.
Moottoria ei ole vielä tarvinnut irroittaa.
Moottorin irroitus 472S
Valvoja: automies560
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8931
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Koneen katkaisu lie ehkä helpoin tapa, ja sit saa moottorin ylös - eteenpäin se ei mahdu riittävästi tulemaan.
Tuollaisessa on kyllä pirullinen purkaminen kytkinkopan yläosassa.'
Tosin en ole itse tullut kokeilleeksi, onnistuuko katkaisu noin, kytkinkoppaa irroittamatta noissa.
Mut aatoksissani oon pohtinut, että voi olla mahdollista katkoa niin.
Tuollaisessa on kyllä pirullinen purkaminen kytkinkopan yläosassa.'
Tosin en ole itse tullut kokeilleeksi, onnistuuko katkaisu noin, kytkinkoppaa irroittamatta noissa.
Mut aatoksissani oon pohtinut, että voi olla mahdollista katkoa niin.
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68