Laakerin vaihto vaihteistoon
Valvoja: automies560
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 320
- Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
- Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
- Paikkakunta: pohjois-savo
Eli millainen homma mahtaa olla 270 leylanttiin vaihtaa vaihteistoon laakeri onko se nyt niin sanottu keskilaakeri mikä näkyy siinä heti kun ottaa vaihteiston kannen pois? Vanha on purkautunut pitkin laatikkoo.
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
On siinä vähän askartelemista, taisi purkautua taaksepäin.
Laatikon pinionakseli pitää saada pois. Peräreppu irti, takarenkaat, banjokotelot jarruineen irti, tasauspyörästö pois, niin sitten sen akselin saa pois edestä.
Vaihteiston kansihan sulla jo irti onkin.
Laatikon pinionakseli pitää saada pois. Peräreppu irti, takarenkaat, banjokotelot jarruineen irti, tasauspyörästö pois, niin sitten sen akselin saa pois edestä.
Vaihteiston kansihan sulla jo irti onkin.
Mukana kuin peräpukama!