Leyland 255 koneremppa
Valvoja: automies560
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Nyt täytyy holkin yläpää tiivistää, suutin pois paikaltaan ja manklata yläpää tiiviiksi.
Minä teetätin sorvarilla tuollaiset suutinholkin asennustyökalut. Tuolla oikean puleisella tiivistin holkin yläosan, pikkuhiljaa naputtelin tuurnaa alaspäin samalla käsin pyörittäen laajaa ympyrää tuurnan yläpäästä.
Toinen mahdollisuus holkin yläpään tiivistykseen on hakea lvi liikkeestä kupariputeken laajentaja ja manklata sillä putki tiiviiksi.
https://karit1.kuvat.fi/kuvat/Neliveton ... G_1434.JPG < vasemmalla sitten myös holkin ulosvetäjä ja hokin reijän puhdistusharja.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !