Ilmeisesti kyseisessä leukussa 384/270-vm71 ei ole ollut jarruvaloja ollenkaan.
ilmeisesti ei pakollinen kun on aatamin aikuinen.
Olen suunnitellut todeuttaa jarruvalot, kun on noita perässä ajajija liikenteessä.
Jos vaikka peräkärry olisi perässä.
Suunnitelmana on laittaa erilliset valokytkimet jarrupolkimiin. Jotka sytyttävät jarruvalot.
Painoi jompaa kumpaa poljinta tai yhdessä molempia.
Mutta koska käsijarru on kytköksissä jalkajarruihin niin käsijarruissa olisi katkasin.
Jos käsijarru on päällä ei jarruvaloja syty. Eli virtapiiriä ei synny.
Oliisiko kellään vinkkiä ideaan sopivia valokatkaisijoita tai valmiita valokytkimiä?.
Tahi olisiko jollain muu ajatus kuinka tuon voisi todeuttaa?.
Leyland 270 Jarruvalot
Valvoja: automies560
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Ei kai siinä ku hakee romuautosta jarruvalon katkasijat ja laittaa sopivaan paikkaan.
Eri asia onko tarpeen, toimivat vilkut on paljo tärkeemmät.
Käsijarrulle pitäs laittaa katkasija joka katkasee virran menon jarruvaloille.
Virta jarruvaloille virtalukolta, eivät jää sitten päälle omineen...
Eri asia onko tarpeen, toimivat vilkut on paljo tärkeemmät.
Käsijarrulle pitäs laittaa katkasija joka katkasee virran menon jarruvaloille.
Virta jarruvaloille virtalukolta, eivät jää sitten päälle omineen...
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.