Moottoriöljy

Keskustelua Leyland -traktoreista

Valvoja: automies560

jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8910
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

07 Maalis 2023, 01:49

Jos kahdella stefalla ja stefojen välisellä juorureiällä oleva CAV DPA,niin pumpun puoleinen stefan tiivistehuuli pumppuun päin ( pitää polttoaineet pumpussa ), ja jakopään puoleinen stefa, tiivistehuuli jakopään suuntaan ( pitää öljyt moottorin puolella ).
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
Massey-Nuffield
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 876
Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
NLCF r.y jäsen Nro: 477

18 Maalis 2023, 23:43

jusape kirjoitti:
04 Maalis 2018, 18:37
CAV pumppuun saa stefat vaihdettua isommin pumppua purkamatta. Irti se tietty pitää ottaa moottorista.
Eli jakopään koppa on avattava kaiketi jolkei siinä luukkua ole, taaveteissa pumpun rattaan kohdalla on luukku, ettei koko koppaa tarvii irtottaa...
Oli 1046 Natikka. Siinä oli kanssa luukku. Saattaa Leylandissakin olla; ei näemmä niin harvinainen. Tarkkana ettei tiputa rikkoja ym kun ottaa irti ja kokoo
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
Vastaa Viestiin