Ohjaussylinteri

Keskustelua Leyland -traktoreista

Valvoja: automies560

naffield
Proto suunnittelija
Viestit: 173
Liittynyt: 15 Huhti 2010, 17:32
Konekalustoani: Leyland 272,472, Zetor 9540, Zetor proxima power, Zetor 9145
NLCF r.y jäsen Nro: 379
Paikkakunta: Kärsämäki

10 Marras 2017, 13:57

Oliko täällä joskus keskustelua nelivetosen leukun ohjaussylinteristä. Eilen laitettiin uusi sylinteri paikolleen, nyt ei vuoja.
speedboys
Vitos -nuffisti
Viestit: 32
Liittynyt: 06 Joulu 2017, 23:29
Konekalustoani: Leyland 472 -80 Valmet 359 -59
NLCF r.y jäsen Nro: 520
Paikkakunta: Kurikka

24 Joulu 2017, 04:40

Mistäs löysit sylinterin ja mihin hintaan?
Olis sama homma edessä.
naffield
Proto suunnittelija
Viestit: 173
Liittynyt: 15 Huhti 2010, 17:32
Konekalustoani: Leyland 272,472, Zetor 9540, Zetor proxima power, Zetor 9145
NLCF r.y jäsen Nro: 379
Paikkakunta: Kärsämäki

24 Joulu 2017, 10:49

Paikallinen metallipaja teki. Jonkuverran toista sattaa makso.
sepi-n
Kutos -nuffisti
Viestit: 61
Liittynyt: 11 Tammi 2011, 11:43

25 Joulu 2017, 12:28

Pätevä sorvari istutti entiseen putkeen 22 millisen varren, entinen kolmevarttinen varsi oli mutkalla, on vähän turhan hupanen varsi.
speedboys
Vitos -nuffisti
Viestit: 32
Liittynyt: 06 Joulu 2017, 23:29
Konekalustoani: Leyland 472 -80 Valmet 359 -59
NLCF r.y jäsen Nro: 520
Paikkakunta: Kurikka

28 Joulu 2017, 23:06

sepi-n kirjoitti:Pätevä sorvari istutti entiseen putkeen 22 millisen varren, entinen kolmevarttinen varsi oli mutkalla, on vähän turhan hupanen varsi.
Tuliko ohjauksesta hitaampi?
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8923
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

28 Joulu 2017, 23:40

Jos varsi kasvaa 19->22mm niin varren puoleinen tila pienenee. Eli voimaa sisäänpäin hiukan vähemmän mutta vähän nopeammin liikkuu sisäänpäin, kun kokonaistilavuus on pienentynyt. Ulosliike ei muutu
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
Leukkumies
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1126
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
NLCF r.y jäsen Nro: 023
Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa

31 Joulu 2017, 22:03

speedboys kirjoitti:Mistäs löysit sylinterin ja mihin hintaan?
Olis sama homma edessä.
Tuon originellin saa Leypartilta: https://www.charnleys.com/part/leyland_ ... eering-ram" onclick="window.open(this.href);return false;

http://nuhvi.fi/foorumi/viewtopic.php?f ... sylinterin" onclick="window.open(this.href);return false;

http://nuhvi.fi/foorumi/viewtopic.php?f ... sylinterin" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla :D[/quote]
sepi-n
Kutos -nuffisti
Viestit: 61
Liittynyt: 11 Tammi 2011, 11:43

02 Tammi 2018, 20:10

Ei huomaa mitään eroa nopedessa.
sepi-n
Kutos -nuffisti
Viestit: 61
Liittynyt: 11 Tammi 2011, 11:43

02 Tammi 2018, 20:24

speedboys kirjoitti:
sepi-n kirjoitti:Pätevä sorvari istutti entiseen putkeen 22 millisen varren, entinen kolmevarttinen varsi oli mutkalla, on vähän turhan hupanen varsi.
Tuliko ohjauksesta hitaampi?
Anteeksi tuli kirjoitusvirhepaholainen viimeinen sana pitää olla tietenkin ;nopeudessa;
Vastaa Viestiin