Sivu 1/1

Re: 702 Leyland

Lähetetty: 12 Touko 2017, 21:40
Kirjoittaja 272
Eikö tuhannen kierroksen perä ja apusylinteri oo ollu vain turbomalleissa.

Re: 702 Leyland

Lähetetty: 13 Touko 2017, 22:04
Kirjoittaja jusape
Eipä tuon sekurakabiinin yleiskunto sisältä monasti paljoa parempi ole Taaveissakaan ......

Re: 702 Leyland

Lähetetty: 17 Kesä 2017, 22:36
Kirjoittaja kyppa85
Missä muuten oli 704 myynnissä?

Re: 702 Leyland

Lähetetty: 18 Kesä 2017, 11:40
Kirjoittaja kyppa85
Hain juu,ja hintakin kyllä oli muuttunut. Koski TL oli paikka. Vaikutti ihan siistiltä, kotona alko vähän kipuja paljastumaan. Oikeen puolen jarru veti jumiin, ja polkimen liikevara on n.~3 cm, vika pääsylinterissä tai jarruletkussa,letkut on jo tilattu. Startti ei starttaa joka kerta kun moottori on lämmin. Ja yhtäkkiä oli toinen takarengs tyhjä, sekin on jo paikattu..kai se tästä.

Re: 702 Leyland

Lähetetty: 28 Elo 2018, 10:02
Kirjoittaja kyppa85
mämitääntiedä kirjoitti:704 Leyland, jakso II (jatkan samassa ketjussa)
Takana koeajo 704 Leylandilla. Ei iskenyt , ei. Vaihteistossa jtn outoa ääntä, varsinkin kakkosvaihteelle vaihtaessa, jarrut ihan tapissa: meinasin hökästä tuulilasista ulos kun painoin polkimia. Nostolaitekin tuntui että olisiko pumpussa jtn? Hytti oli niin kuin edellä mainittu sekuran koppi, ei ilo silmälle. Korjattukin pahimpia kohtia. Klasit ehjät.
Pellit aika siistit, paikkamaalausta siellä täällä. Muutenkin oli tehty vuosien saatossa korjauksia ja fiksauksia joita ei myyntikuvissa nähnyt mutta paikan päällä ostohalut tyssäsi.
Sinne jäi pihalle edelleen myyntiin. Hinta varmaan sopiva kuntoon nähden mutta etsin kyllä vähän muuta. Jatketaan etsintää..>>
Pistetääs päivitystä, kone on ollu mulla ny reilu vuoden päivät, paljon on tehty Osmon toimesta tälle. Nostolaitehan tässä oli tehoton, ei nostanut tyhjäkäynnillä lainkaan, kun taakkaa oli varsissa. Kolmitieventtiili kunnostettiin ja pumppu uusittiin mut vika olikin perän sisällä vuotanut hydrauliikkaputki.
Jarrusylkyt korjattiin vuosi sitten mutta olivat aika happamat joten nyt vaihdettiin. Perän ääntämiseenkin löyty syy, Osmo_ osaa siitä paremmin kertoa.

Re: 702 Leyland

Lähetetty: 23 Marras 2019, 19:48
Kirjoittaja nisu
mämitääntiedä kirjoitti: 22 Marras 2019, 20:28 Onkohan nuo kaikki 702 lelut tuolla kippiliitännällä vain kun muihin en ole törmännyt? Kaikki karvalakkimallithan tänne on aikoinaan roudattu... suuri osa sinisiä Leylanttejakin ilman k-kytkintä vaikka sen on saanut jo punaisiin paholaisiin aikoja sitten. :mrgreen:

On niissä alun perin ollut ja on yksi kaksitoiminen ja ykitoimisia kanssa yksi, lisävaruusteena
sitten toinen kaksitoiminen. Verhoiluthan ne on säpäleinä ,nehän nyt on helppo uusia, joko itse
tehden taikka ostaen, ne viiksien kumithan on edulliset uusia noin kympin kappale.

Re: 702 Leyland

Lähetetty: 25 Marras 2019, 01:11
Kirjoittaja Leukkumies
mämitääntiedä kirjoitti: 16 Marras 2019, 19:58 Tänään kävin taas yhden 702 Leylandin koeajamassa ja katsastamassa.
Siistit, suorat pellit, kaikki lasit ehjät hytissä, kojetaulu koteloineen ehjä ja käynnistys tosi hyvin. Lumet oli koneen päällä joten ei ollut valmiiksi lämmitetty.
Miinusta sitten akku( lisävirralla käyntiin), verhoilu oli musta(lie uusittu), viiksi kumit tippuneet taipaleelle, kl- ja polttoainemittari ei pelannut, maski rikki, perässä vain kippivipupaikka, työvalot tippuneet, toisen puolen ovi jumissa, cav-pumppu ja polkimet todella jäykät painaa pohjaan ja sieltähän ne piti sitten nostaakin ylös. Sivurajoittimet oli mitä lie mallia, ei omat. Eturenkaassa tossun paikka.
Jätin seuraavalle kiinnostuneelle. Hinta ei ollut paha, mutta minulle ei käynyt.

Mutta etiäpäin kohti uusia koeajoja.. :lol:
Taisi olla tämä torissa ainakin, etelä-pohojammaalla...