702 Leyland

Keskustelua Leyland -traktoreista

Valvoja: automies560

mämitääntiedä
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 781
Liittynyt: 24 Heinä 2016, 12:42

24 Marras 2019, 19:30

Sitäpä juuri ajattelin että suomifarmarit eivät ole raaskineet noita lisävarusteluja juurikaan ottaa, kuten noita liitäntöjä, k-kytkimiä, painoja ym.
Lie eivät ole niin ymmärtäneet niiden etuja kun ei ne koneen hintaan verrattuna enää niin hirveitä tee.

Alkuunhan nuffi oli Suomen pelloille liian iso, nelivedoista ei ollut hyötyä ja muitakin ihmeajatelmia on ollut liikenteessä.
Leukkumies
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1126
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
NLCF r.y jäsen Nro: 023
Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa

25 Marras 2019, 01:11

mämitääntiedä kirjoitti:
16 Marras 2019, 19:58
Tänään kävin taas yhden 702 Leylandin koeajamassa ja katsastamassa.
Siistit, suorat pellit, kaikki lasit ehjät hytissä, kojetaulu koteloineen ehjä ja käynnistys tosi hyvin. Lumet oli koneen päällä joten ei ollut valmiiksi lämmitetty.
Miinusta sitten akku( lisävirralla käyntiin), verhoilu oli musta(lie uusittu), viiksi kumit tippuneet taipaleelle, kl- ja polttoainemittari ei pelannut, maski rikki, perässä vain kippivipupaikka, työvalot tippuneet, toisen puolen ovi jumissa, cav-pumppu ja polkimet todella jäykät painaa pohjaan ja sieltähän ne piti sitten nostaakin ylös. Sivurajoittimet oli mitä lie mallia, ei omat. Eturenkaassa tossun paikka.
Jätin seuraavalle kiinnostuneelle. Hinta ei ollut paha, mutta minulle ei käynyt.

Mutta etiäpäin kohti uusia koeajoja.. :lol:
Taisi olla tämä torissa ainakin, etelä-pohojammaalla...
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla :D[/quote]
Vastaa Viestiin