Taitaapa kuitenkin olla niin, että siinnä pumpun takapäässä oleva merkki pitää olla oikeassa asennossa, jos merkkien mukaan ennakko säädetään?
Nyt on kyse siitä, että on vähän vanhemmasta koneesta pumppu laitettu uudempaan koneeseen, joissa eri ruiskutuksen ajoitus. Joku on kyllä erilailla näissä. Yksillä ja samoilla merkeillä ei voi tulla kuin yksi ja sama ennakko?? Joko pumpun lohko on eri asennossa498 koneessa, kuin 384 koneessa? Vauhtipyörä lukitaan molemmissa kuitenkin YKK-kohtaan? Tai sitten merkit on eripaikoissa ja tässä tapauksessa merkkien mukaan säädettäessä ei tule oikea ennakko. Ohessa brittikerhon ennakon säätö ohjeet, joista lienee viisampi käyttää nyt jälkimmäistä, niin voin varmistua oikeasta ennakosta. Jään jännityksellä odottamaan mihin asentoon pumpun takana merkit jää?
Sellainen auttas, jos joku voisi ystävällisesti laskea, kuinka monta hammasta on vauhtipyörän hammaskehässä?
http://vieux.tracteurs.free.fr/pdf/Cala ... _SIMMS.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;