Ihan härnyyksi jos saisi kielenkannat kirvoitettua kun on aika hiljasta täällä kommentointi ja yks kala ui katiskaan joPaddington kirjoitti:Eikö nyt kuitenkin kannattaisi se Fordi ostaa kun se noin kovaa kiehtoo, vai mistä tuo sinun ihmeellinen ford-viha kumpuaa. Ajattele jos kaikki muiden merkkien harrastajat kirjoittasivat joka viestin perään vielä että, "onneksi on tämän merkkinen kone eikä mikään leukun sontaläjä." Mitä sillä saavutetaan Mulle se nyt on sinänsä sama, mitä kirjoittelet, mutta menee hyvät tarinat pilalle tuollaisten lapsellisuuksien takia. Mä oon ainakin aina saanu lumityöni tehtyä, on sielä keulassa lukenut sitten belarus tai fendt.
2100
Valvoja: automies560
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Se on komeeta kun on rautaa ja puree pyörä kankaaseen paremmin, menee sinne minne pittää. Millään muu ei oo kenkuttanna kun se jotta kone ei mäne sinne minne pittää. Valametin kanssa varsinkin se asia kortilla. Kapeat mettätiet o aurattava läheltä reunaa ja putoaminen ojaan lähellä.naffield kirjoitti:Onhan sulla pahasempi leukku sen runnin etteen. Se 472, sehän on melko kesy kampe ilman turboa. Miksi tuo keula pittää painottaa nuin tuossa kuutosessa, eikai se runni niin raskas oo
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.