Leyland 344 ei sammu sammuttimesta
Valvoja: automies560
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Öljypinta pumpussa oikealla öljymäärällä ei ole likikään tangon korkeutta. Pumpun takapäässä on "tulvaputki" joka sekin on alempana kuin säätötanko.
Ei siinä auta kuin varovainen herkistely pikkuhiljaa, tai vaihtoehto kaksi, eli pumppu irti ja osiksi, ja totaalinen putsaus ( ja tämä ei ihan joka kotipajassa tehtävä operaatio ole ) .........
Ei siinä auta kuin varovainen herkistely pikkuhiljaa, tai vaihtoehto kaksi, eli pumppu irti ja osiksi, ja totaalinen putsaus ( ja tämä ei ihan joka kotipajassa tehtävä operaatio ole ) .........
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Anna vain pieniä varovaisia napsuja siihen säätötangon päähän, vuoron perään, kaasuvipua liikuttelet, pakkosyöttönamiskaa painelet, ja vedät sammutusta päälle. Kyllä se siintä irtoaa, niin ja crc:tä sinne säätätangon ja holikin väliinJSK78 kirjoitti:Elementit liikkuu konetta pyörittäissä.oon puol purkkia suhhuutanu crc:tä viännelly meisselillä ee antaudu.pumpun päästä ku ottaa irti semmosen pikku kupin niin tangon pää tulee näkyviin.uskaltaskohan tangon päähän koputella.ei kehtais purkoo koko pumppua pois.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Sitkeessä on irtoominen.liikettä ei oo ku max 2mm.pakkosyöttönapin sain herkisteltyä.elementit kyllä liikkuu ku konetta pyörittää.oon viännelly,kiännelly,naputellu ja välillä jo polovillaa rukkoillu.pistin ylivuotoputken tukkoo ja löin pumpun tääteen diisseliä.puol päevee marinoitunu.täytyy syönnin piälle jatkoo viäntelyä ja naputtelua.
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Mullakin oli silloin aika sitkeessä, ja sitten kun pikkuhiljaa alkoikin lopulta kolmantena ehtoona enemmän liikuskelemaan, niin herkistyikin aika yllättävän nopiasti toimintakuntoon ..... Varmaan tunnissa-parissa tapahtui se lopullinen herääminen, alkutaistelut otti varmaan sen 15h aikaa ....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Liekkö siellä öljyä ollut , kuinka monta vuotta tai, kymmentä vuotta sitten, viimeksi ....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
Män hermot ja mänin pumpun kimppuun sillä mielellä että irtoot tai hajjoot.pitkällä meisselillä ihan reilu murjasu ja liikahti par milliä.enemmän crc:tä ja välillä moottorpyörän myyntiin ja eikun takasin murjommaan.nyt toimii.tarvihti vaan ronskimmat otteet.toki pikku pala lohkes pumpusta muttei se vaikuta mihinkään.4 jumissa.kytkin ja syöttöpumppu hoidettu seuraavaks jarrut,sähköt ja laatikko ölöjyt.eeköhän tästä vielä peli tule.