Jumalauta jätkät...nyt on semmonen masinisti vastassa että älkää teoreetikot edes yrittäkö
Ja mies lentää omatekosella lentskarilla niin me ollaan puuhastelijoita hänen rinnalllaan.
Hattua nostan
Leylandin lattiamatto
Valvoja: automies560
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Aloin juuri tuntea itseni harrastelijaksi
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Joo, nyt pisti kyllä hiljaiseksijamppi kirjoitti:Jumalauta jätkät...nyt on semmonen masinisti vastassa että älkää teoreetikot edes yrittäkö
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
- Proto suunnittelija
- Viestit: 178
- Liittynyt: 02 Helmi 2011, 20:08
- Konekalustoani: Leyland 270,Zetor 5545, Kolb Mark3,HondaTRX300.
- Paikkakunta: kokkola
So So, eipäs liiotella,oon vain jo niin wanha äijä että kaikkia on kerinny kokeilla ja rakentaa.
Myönnettävä on että tulee mukava olo kun lyttyyn lyöty suunnitelma onnistuu ja toteutuu
Ei se lentsikan rakentaminen mitään avaruustiedettä oo,pitää vain hankkia paljon tietoa ensin, mutta se ensilento sillä oli jo kovempi juttu.
Tuo mistä alotettiin ne traktorin lattiamatot(lämmitettävät) ,voi olla turhake ko tosiaan jalkineet niin hyviä nykyään. Oon sanonukki että pitikö p--kele yli settemänkymppiseksi elää ennenkö kunnon talvikengät löyty.
Mulla on yks projekti joka ei tunnu onnistuvan millään,se on tuo pellettikone.Puhutaan siitä joskus.
Myönnettävä on että tulee mukava olo kun lyttyyn lyöty suunnitelma onnistuu ja toteutuu
Ei se lentsikan rakentaminen mitään avaruustiedettä oo,pitää vain hankkia paljon tietoa ensin, mutta se ensilento sillä oli jo kovempi juttu.
Tuo mistä alotettiin ne traktorin lattiamatot(lämmitettävät) ,voi olla turhake ko tosiaan jalkineet niin hyviä nykyään. Oon sanonukki että pitikö p--kele yli settemänkymppiseksi elää ennenkö kunnon talvikengät löyty.
Mulla on yks projekti joka ei tunnu onnistuvan millään,se on tuo pellettikone.Puhutaan siitä joskus.
-
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 33
- Liittynyt: 27 Helmi 2012, 09:15
- Konekalustoani: Leyland 482 -81 Sekura Cab
- NLCF r.y jäsen Nro: 167
- Paikkakunta: Kangasala
Löytyykös keneltäkään kuvaa kuinka/minkälainen Sekura kopin lattiamatto on ollut alkujaan, onko kumimatto myös keskikorokkeen päällä vai pelkästään reunoilla?
Jos asioita ei voi sanoa yksinkertaisesti, niitä ei yksinkertaisesti voi sanoa. (Juice Leskinen)
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1126
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
- Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
- NLCF r.y jäsen Nro: 023
- Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa
Tuommonen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla [/quote]