Nuffieldmaster kirjoitti:missä kunnossa on pässinpallien (tasap.koneisto) laakerointi ja akselit?
akselit ainakin hyvässä hapessa, eipä ainakaan juurikaan välyksiä tuntunu. vauhtipyörän akselilla oleva pieni laakeri oli kyllä kanssa tiensä päässä. Vaihdelaatikosta oli mullakin valunu jonninverran öljyä moottoriin päin, mutta mittatikku kyllä on tasan normaalissa..
Mihkähän kuvat voisi dumppailla, kun osa on otettu järkkärillä ja osa puhelimella. Ei jaksaisi kaikkia ruveta pienentelemään..
British, brittilää mäki mietin, mutta tulee tuo alvien kanssa kikkailu, miten lie paha homma sitte paperipuolella..
VOA:n kytkimen kunto pitää vielä tarkistella, kunhan saan vaan vielä loput moottorista purettua. Ja nuo painelaakerit oli hyvä tietää.
Itse projektiin sen verran, että vika oli juurikin se, miksi sitä epäilin. Kampiakselin 2 kaulalla majailevan kiertokangen laakerit oli antautuneet. Eivät olleet päällekkäin, mutta kovin raapiintuneet. :/