Pienet kysymykset
Valvoja: automies560
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Mittaa samalla sen jarrurungon syvyys.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Juu laskee levyjen ja paisuttimen paksuudet yhteen ja mittaa että kotelon syvyys on isompi, mitä hilppeiden paksuus.
Jollei kotelon syvyysmitta anna isompaa lukemaa, mitä roinan paksuus, ei se voikkaan mahtua kiinni .....
Jollei kotelon syvyysmitta anna isompaa lukemaa, mitä roinan paksuus, ei se voikkaan mahtua kiinni .....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Jakopäänkopassa ruikkapumpun kohdalla pitäisi olla alumiini/silumiini kulmavaihde joka ottaa voimansa hammaspyörässä olevista reikiin upotetuista putkisokista jotka törröttävät eteenpäin.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 50
- Liittynyt: 24 Syys 2013, 08:58
- Konekalustoani: Nuhvi 4/65
- Paikkakunta: Rovaniemi
Sanokaas miten tuon ohjaustehostimen saa säädettyä? Äärilaidoissa se kyllä pelaa, eli sylinteri toimii hyvin, mutta kun yritän säätää sen keskiasentoon niin ratista vääntämällä tehostin ei lähde mukaan. Ohjausniveleen vaihdoin ne kaksi puslaa, mutta sylinterin päässä on pieni klappi, voiko tuosta johtua? Kyseessä 4/65 kartano.
- kyppa85
- Nelos -nuffisti
- Viestit: 25
- Liittynyt: 10 Helmi 2011, 19:58
- Konekalustoani: Leyland 802, Leyland 482, Valtra N92, Kubota L5030, Valtra N141, Valtra T170, Valmet 602-2,Deutz Fahr DX 4.30 -84
- NLCF r.y jäsen Nro: 337
- Paikkakunta: Ulvila
- Viesti:
Kertokaas viisaammat ja vanhemmat mulle käyttö-ohjeet tohon Thermostarttiin?
Yllätyin aika paljon kun huomasin tossa 10+2-vaihtesessa 262:ssa olevan thermostartti, luulin et ne tuli vast turbomalleihin.
Yllätyin aika paljon kun huomasin tossa 10+2-vaihtesessa 262:ssa olevan thermostartti, luulin et ne tuli vast turbomalleihin.
Leyland Tractors - Synchro Goes Turbo
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Näin lyhyesti: Keula ylös pukkien päälle, toinen kaveriksi ratin vääntelyyn, hae vanttiruuvin säädöllä kohta missä etupyörät pysyy suorassa ja ohjaus tehostaa kumpaakin suuntaan.peccis kirjoitti:Sanokaas miten tuon ohjaustehostimen saa säädettyä? Äärilaidoissa se kyllä pelaa, eli sylinteri toimii hyvin, mutta kun yritän säätää sen keskiasentoon niin ratista vääntämällä tehostin ei lähde mukaan. Ohjausniveleen vaihdoin ne kaksi puslaa, mutta sylinterin päässä on pieni klappi, voiko tuosta johtua? Kyseessä 4/65 kartano.
Jäsenlehdessä nro. 2/2011 Nuffieldmasterin tekemät ohjeet tehostetun ohjauksen huoltoon ja korjaukseen.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !