leyland 270 kunnostus
Valvoja: automies560
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Taitaa olla sisäistä hävikkiä, eiköhän se riitä kun joskus lisäilee, polttoaine voitelee kanssa
Mukana kuin peräpukama!
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 320
- Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
- Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
- Paikkakunta: pohjois-savo
Mistä saa hyvää pohjamaalia, kun muutaman viikon päästä vois maalata leukun, jos sää sallii. Onko 270leukkuun sähkö kaaviota, kun edellinen omistaja on laittanut miten sattuu sähköt.
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Teknos inerta primer tai tikkurilan tema,rautakaupasta!!!
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 320
- Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
- Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
- Paikkakunta: pohjois-savo
Pitää käydä katsomassa rautakaupasta sitä pohjamaalia. Toivottavasti olis hyviä kelejä että vois maalata leukun, kun ei ole tallia. Onko kellään ehdottaa sivuja missä olis leukun sähkökaavioita. Olis mukava laittaa sihen ne uudet sähköt, kun ne entiset on mitä on. Kannataisiko ostaa naapurilta 361 valmetti. Vähän joutuu lisäämään öljyä. Onko niihin osia.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Laitoin lelulandille yv:tä
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 405
- Liittynyt: 09 Joulu 2010, 19:22
- Konekalustoani: Leyland 344 -72
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK/Huittinen
Ei missään tapauksessa "pleksiä", sama kuin laittasist normaalia ikkunalasia hyttiin! Polykarbonaatti on jonkinverran kalliimpaa, mut myös joustaa enemmän eikä naarmuunnu niin herkästi...leluland kirjoitti:Tuleeko kompressori ruiskulla minkälaista jälkee? mistä sais leukkuun takalasin alle pleksin? olis varmaan parempi talvella.
Tiedän yhden torvelon, joka meni lasiliikkeeseen traktorin tuulilasin mallipahvin kans ja olis ottanu normaalia lasia olevan palan siihen, mut liikkeenomistaja kieltäytyi tekemästä kyseistä "miinaa"...
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Olisitko hyvä ja lukisit yksityieviestisi, nämä jää roikkumaan lähetyttyjen viestien osioon, mikäli et lue, näitä on jo muutama odottamassa lukua, joten, mikäli haluat vastauksia johokin asiaan lue, jos et ole tyytyväinen vastaukseen, lue, ei tarvitse vastata,tyydyn siihenkari t kirjoitti:Laitoin lelulandille yv:tä
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Äläpäs hättäileleluland kirjoitti:perhana, kun unohdin sähköpostin salasanan. pitää varmaan tehdä uus sähköposti.
Tämä yksityisviesti -juttu on täällä meidän foorumillamme. Kun suuntaat tästä tekstistä katsettasi selaimessa tuonne ylävasempaan, siellä lukee sinulla "xmäärä uutta viestiä" Siittä kun klikkaat niin pääset lukemaan yksityisviestit. Tämä palvelu on tänne foorumille kirjautuneiden välisessä käytössä. Sähköpostin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Ollos neuvoista hyvä
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 320
- Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
- Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
- Paikkakunta: pohjois-savo
konehullu@luukku.com Tässä uusi sähköposti. kiitti vinkistä Nuffieldmaster
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 320
- Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
- Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
- Paikkakunta: pohjois-savo
Onko paha korjata kun jarrut, toimii muuten hyvin mutta poljin jää pohjaan ja joutuu käsin nostamaan sen ylös.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Ei ole vaikeat korjata nuo monilevy - jarrut, jopa tälläinen poropeukalokin on onnistunut korjaamaan.leluland kirjoitti:Onko paha korjata kun jarrut, toimii muuten hyvin mutta poljin jää pohjaan ja joutuu käsin nostamaan sen ylös.
Katsoppas ensimmäiseksi astinlaudan alla olevat jarrupolkimien palautusjouset, onko olemassakaan ? Polkimien pusliin vois silloin tällöin painaa vaseliiniä.
Sitten jarruyksikön kansi irti, sieltä sitten löytyy jarrulevy, paisutin ja toinen jarrulevy, jos on öljyiset jarrulevyt niin menee jarruakselin stefakin vaihtoon.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !