leyland 270 kunnostus

Keskustelua Leyland -traktoreista

Valvoja: automies560

leluland
Nuhvitietäjä
Viestit: 320
Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
Paikkakunta: pohjois-savo

18 Heinä 2012, 09:09

Mistä syöttö pumppu voi vuotaa, kun joutuu lisäämään öljyä. Onko kalliita osia.
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5181
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

19 Heinä 2012, 19:07

Taitaa olla sisäistä hävikkiä, eiköhän se riitä kun joskus lisäilee, polttoaine voitelee kanssa
Mukana kuin peräpukama!
leluland
Nuhvitietäjä
Viestit: 320
Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
Paikkakunta: pohjois-savo

19 Heinä 2012, 21:10

Mistä saa hyvää pohjamaalia, kun muutaman viikon päästä vois maalata leukun, jos sää sallii. Onko 270leukkuun sähkö kaaviota, kun edellinen omistaja on laittanut miten sattuu sähköt.
Avatar
nuhvi63
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 3967
Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
NLCF r.y jäsen Nro: 12
Paikkakunta: YLÄMAA

20 Heinä 2012, 06:41

Teknos inerta primer tai tikkurilan tema,rautakaupasta!!!
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
leluland
Nuhvitietäjä
Viestit: 320
Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
Paikkakunta: pohjois-savo

20 Heinä 2012, 08:52

Pitää käydä katsomassa rautakaupasta sitä pohjamaalia. Toivottavasti olis hyviä kelejä että vois maalata leukun, kun ei ole tallia. Onko kellään ehdottaa sivuja missä olis leukun sähkökaavioita. Olis mukava laittaa sihen ne uudet sähköt, kun ne entiset on mitä on. Kannataisiko ostaa naapurilta 361 valmetti. Vähän joutuu lisäämään öljyä. Onko niihin osia.
kari t
Vuoden 2012 Nuffisti
Viestit: 5082
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
NLCF r.y jäsen Nro: 19
Paikkakunta: Pattijoki

21 Heinä 2012, 20:26

Laitoin lelulandille yv:tä
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938

Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Leuku 344
Nuhvitietäjä
Viestit: 405
Liittynyt: 09 Joulu 2010, 19:22
Konekalustoani: Leyland 344 -72
Paikkakunta: Jyväskylän MLK/Huittinen

28 Heinä 2012, 09:40

leluland kirjoitti:Tuleeko kompressori ruiskulla minkälaista jälkee? mistä sais leukkuun takalasin alle pleksin? olis varmaan parempi talvella.
Ei missään tapauksessa "pleksiä", sama kuin laittasist normaalia ikkunalasia hyttiin! Polykarbonaatti on jonkinverran kalliimpaa, mut myös joustaa enemmän eikä naarmuunnu niin herkästi...

Tiedän yhden torvelon, joka meni lasiliikkeeseen traktorin tuulilasin mallipahvin kans ja olis ottanu normaalia lasia olevan palan siihen, mut liikkeenomistaja kieltäytyi tekemästä kyseistä "miinaa"...
Nuhvitietäjä, joka on: tietämätön, taitamaton ja tekee (usein) tarpeetonta...

Kuvia

Facebook
leluland
Nuhvitietäjä
Viestit: 320
Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
Paikkakunta: pohjois-savo

30 Heinä 2012, 20:10

Kiitti vinkistä.
kari t
Vuoden 2012 Nuffisti
Viestit: 5082
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
NLCF r.y jäsen Nro: 19
Paikkakunta: Pattijoki

04 Elo 2012, 19:02

kari t kirjoitti:Laitoin lelulandille yv:tä
Olisitko hyvä ja lukisit yksityieviestisi, nämä jää roikkumaan lähetyttyjen viestien osioon, mikäli et lue, näitä on jo muutama odottamassa lukua, joten, mikäli haluat vastauksia johokin asiaan lue, jos et ole tyytyväinen vastaukseen, lue, ei tarvitse vastata,tyydyn siihen :!:
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938

Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
leluland
Nuhvitietäjä
Viestit: 320
Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
Paikkakunta: pohjois-savo

06 Elo 2012, 14:38

perhana, kun unohdin sähköpostin salasanan. pitää varmaan tehdä uus sähköposti.
Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7388
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

06 Elo 2012, 14:51

leluland kirjoitti:perhana, kun unohdin sähköpostin salasanan. pitää varmaan tehdä uus sähköposti.
Äläpäs hättäile 8)

Tämä yksityisviesti -juttu on täällä meidän foorumillamme. Kun suuntaat tästä tekstistä katsettasi selaimessa tuonne ylävasempaan, siellä lukee sinulla "xmäärä uutta viestiä" Siittä kun klikkaat niin pääset lukemaan yksityisviestit. Tämä palvelu on tänne foorumille kirjautuneiden välisessä käytössä. Sähköpostin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Ollos neuvoista hyvä :wink:
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
leluland
Nuhvitietäjä
Viestit: 320
Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
Paikkakunta: pohjois-savo

06 Elo 2012, 15:03

konehullu@luukku.com Tässä uusi sähköposti. kiitti vinkistä Nuffieldmaster
leluland
Nuhvitietäjä
Viestit: 320
Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
Paikkakunta: pohjois-savo

06 Elo 2012, 16:01

Onko paha korjata kun jarrut, toimii muuten hyvin mutta poljin jää pohjaan ja joutuu käsin nostamaan sen ylös.
kari t
Vuoden 2012 Nuffisti
Viestit: 5082
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
NLCF r.y jäsen Nro: 19
Paikkakunta: Pattijoki

06 Elo 2012, 17:00

leluland kirjoitti:Onko paha korjata kun jarrut, toimii muuten hyvin mutta poljin jää pohjaan ja joutuu käsin nostamaan sen ylös.
Ei ole vaikeat korjata nuo monilevy - jarrut, jopa tälläinen poropeukalokin on onnistunut korjaamaan.

Katsoppas ensimmäiseksi astinlaudan alla olevat jarrupolkimien palautusjouset, onko olemassakaan ? Polkimien pusliin vois silloin tällöin painaa vaseliiniä.
Sitten jarruyksikön kansi irti, sieltä sitten löytyy jarrulevy, paisutin ja toinen jarrulevy, jos on öljyiset jarrulevyt niin menee jarruakselin stefakin vaihtoon.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938

Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
leluland
Nuhvitietäjä
Viestit: 320
Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
Paikkakunta: pohjois-savo

06 Elo 2012, 17:08

On siellä ne jouset pitää kattoo kerkiääkö tänä iltana kattoo noita jarruja.
Vastaa Viestiin