Tunnetusti pihi kone, joutunet täydellä tankilla koko talven ajamaan...
Tai sitten p-rallia urakalla..
leyland 270 kunnostus
Valvoja: automies560
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 320
- Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
- Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
- Paikkakunta: pohjois-savo
keväällä otti astiat täyteen kesälaatua,niin riitti pitkälle syksyyn.nyt muutama viikko sitten pisti kanisterin loput tankkiin.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1512
- Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20
Uskallan väittää että cav-296 mallinen, jota on joka toisessa brittikoneessa. Tälläinen: http://www.traktorimies.fi/tuote/10945/ ... n-7111_296" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo delphi on laadukas merkki, samoin donaldson. Maksavat 2-3 kertaa niin paljon kuin halvat esim nämä:
http://www.traktorimies.fi/tuote/10927/ ... av7111_296" onclick="window.open(this.href);return false;
Mutta hintaero on perusteltua, täälläkin ollut juttua kuinka Serlatehtaan p*skapaperia rakenteeltaa nuo halvat pa-suodattimet ovat.
Tuo delphi on laadukas merkki, samoin donaldson. Maksavat 2-3 kertaa niin paljon kuin halvat esim nämä:
http://www.traktorimies.fi/tuote/10927/ ... av7111_296" onclick="window.open(this.href);return false;
Mutta hintaero on perusteltua, täälläkin ollut juttua kuinka Serlatehtaan p*skapaperia rakenteeltaa nuo halvat pa-suodattimet ovat.
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Suodattimet kun olet vaihtanut niin avaat ilmaruuvin taaemman eli sen putsarin päältä josta menee syöttöpumpulle.
Sitten lirputat siirtopumpusta niin kauan että ilmaruuvilta tulee pelkkää polttoainetta ja laitat ruuvin kiinni.
Ei ole vaikeaa.
Sitten lirputat siirtopumpusta niin kauan että ilmaruuvilta tulee pelkkää polttoainetta ja laitat ruuvin kiinni.
Ei ole vaikeaa.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Saisko ohjeistusta ja mitä työkaluja tarttetaan kyseiseen operaatioon.kari t kirjoitti: ↑13 Maalis 2013, 12:56Vaikka sanoin jampille etten sekannu leukkuihin Bellevillemekanismin levyjä saanee luultavasti Marjakankaankaan kauttakin, kysy puhelimella, leypartilta , hahton maurillakin oli hyllyssä käytetyjä.
Tuossa kuva omasta bellevillemekanismista pakattuna, tuo tosiaan pitää pakata vaikka ruuvipenkiä hyväksikäyttäen. http://karit1.kuvat.fi/kuvat/Nuhvin+varaosia/287.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Tuossapa ohjeistusta: https://karit1.kuvat.fi/kuvat/Leylandii ... ville+.PDF
https://nuhvi.fi/index.php/fi/liiity-jaseneksi
Liitymällä jäseneksi, nämä kaikki saat jäsentenkirjastosta.
https://nuhvi.fi/index.php/fi/liiity-jaseneksi
Liitymällä jäseneksi, nämä kaikki saat jäsentenkirjastosta.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !