Sekura -koppisten leylandin omistajat!

Keskustelua Leyland -traktoreista

Valvoja: automies560

Leukkumies
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1126
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
NLCF r.y jäsen Nro: 023
Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa

03 Huhti 2016, 15:51

Saukki78 kirjoitti:Tällainen kotiutui viime viikolla pihaan.
Tervetuloa foorumille ja onnea uudelle koneelle! Se ei kerennyt kauaa tuo peli Torissa vanheta, on kyllä siistin näköinen 8) Pidähän hyvää huolta harvinaisuudesta :)
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla :D[/quote]
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8923
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

03 Huhti 2016, 18:25

Tota sekurakoppia ei vissiin ollut kuin pienen tovin markkinoilla........
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
Avatar
nuffiko
Vuoden Nuhvisti 2015
Viestit: 2551
Liittynyt: 29 Touko 2007, 21:11
Paikkakunta: Ylä-Savo

03 Huhti 2016, 19:20

Oliks tää se Raahen kone?
One thistle, maybe two among the roses.
Saukki78
Mini -nuhvisti
Viestit: 3
Liittynyt: 31 Maalis 2016, 20:23
Konekalustoani: Leyland 472
Paikkakunta: Hakokylä/Tyrnävä

03 Huhti 2016, 19:24

nuffiko kirjoitti:Oliks tää se Raahen kone?
Melkein Raahesta. Revonlahdelta tuli haettua tämä.
http://lamaas.1g.fi/kuvat/" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
nuffiko
Vuoden Nuhvisti 2015
Viestit: 2551
Liittynyt: 29 Touko 2007, 21:11
Paikkakunta: Ylä-Savo

03 Huhti 2016, 19:33

Konekalustoa.. Leyland 742

Korjaakko pieni kirotusvirhe? :)

Kyselin tuota ittsekin. Ei mulle natsannut. Täydessä työkunnossa, eikö vain?
One thistle, maybe two among the roses.
Avatar
nuffiko
Vuoden Nuhvisti 2015
Viestit: 2551
Liittynyt: 29 Touko 2007, 21:11
Paikkakunta: Ylä-Savo

03 Huhti 2016, 19:40

Ny kun noihin oikeisiin sinisiin lankesit, niin tuolta jäseneksi..

http://www.nuhvi.net/index.php/fi/liiity-jaseneksi" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuosta hiukka remppakertomusta iltojen iloksi..

http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?f=13&t=2766" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja jäsenten kirjastosta pääsee sitten lukemaan..

Leyland 472 SQMS koetettavana Vakolassa

Leyland 262-472 v. 1980 Sekura S2 -ohjaamolliset

Korjausohjekirja Leyland 245, 262, 272, 462 ja 472

:D Tää ei ollut maksettu mainos. :lol:
One thistle, maybe two among the roses.
Saukki78
Mini -nuhvisti
Viestit: 3
Liittynyt: 31 Maalis 2016, 20:23
Konekalustoani: Leyland 472
Paikkakunta: Hakokylä/Tyrnävä

03 Huhti 2016, 19:56

nuffiko kirjoitti:Konekalustoa.. Leyland 742

Korjaakko pieni kirotusvirhe? :)

Kyselin tuota ittsekin. Ei mulle natsannut. Täydessä työkunnossa, eikö vain?
Kirotus virhe korjattu :D

Ihan täydessä työkunnossa. Pari päivää tullut ajeltua polttopuu rankaa mehtästä.

Kuva

Kuva
http://lamaas.1g.fi/kuvat/" onclick="window.open(this.href);return false;
Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7388
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

03 Huhti 2016, 21:17

Elä sie hanssi pelottele toista hetialkuunsa... miun rojekti työmyyrä nelikko ja tuo painii ihan eri sarjassa ajomäärältään ja toki myös hinnaltaan.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Avatar
nuffiko
Vuoden Nuhvisti 2015
Viestit: 2551
Liittynyt: 29 Touko 2007, 21:11
Paikkakunta: Ylä-Savo

04 Huhti 2016, 08:42

Nuffieldmaster kirjoitti:Elä sie hanssi pelottele toista hetialkuunsa...
Ei toki tarkoitus.
Oppia ja tietoa topikissa paljon koneesta jos ei tuttu ennestään.. :)

Tästä sitten bonusta Leylandin ostajalle, aivan ilmaiseksi, tämän viikon tarjous synttäreiden kunniaksi.. :lol: :lol:

https://jukuri.luke.fi/bitstream/handle ... sequence=1" onclick="window.open(this.href);return false;
One thistle, maybe two among the roses.
Paddington
Proto suunnittelija
Viestit: 135
Liittynyt: 03 Joulu 2015, 11:28
Konekalustoani: Ford 5000 -75, Fordson Power Major -59, Nuffield 465 + UM --69
NLCF r.y jäsen Nro: 543
Paikkakunta: Fyrrykyrö

04 Huhti 2016, 11:54

Ei mitään hirmuisia kehuja saanut vakolalta :lol: Varsinkaan kestävyydestä. Toki jos siihen on 1000h aikana joutunu tekemään nuo kaikki korjaukset, jotka tuossa selosteessa mainittiin, niin en ihmettele yhtään. :roll:
Se voittaa, jolla on kuollessa eniten romua!
nisu
Nuhvitietäjä
Viestit: 373
Liittynyt: 21 Loka 2007, 15:28
Konekalustoani: Leyland 270 -75 , 702 -81 , 804 -81, MF 3060 -89 , sampo 580 -89
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

04 Huhti 2016, 16:36

Vakolan testissä juuri näkyy nuot erityis ominaisuudet ,kuten pakoputken jatkuva katkeaminen ,kun
sillä rakenteella se ei vaan kestä oli sitten alkuperäinen tai tarvike.
Kytkimen loppuminen noilla tunneilla tapahtuu juuri sillä nopealla pakilla ,kun ei muisteta että sillä ei
saa lähteä liikkeelle ei edes pelkällä nupilla, se kun muistaa ja muutenkin ei jalkaa leppuuta kytkimillä
niin ei kestävyys ole ongelma sen kummemmin kuin muillakaan merkeillä.
Mitä tulee kertojan holkkien hammasvikoihin ,niin taasen käyttäjällä suuri vaikutus ,ei ainakaan omissa ja
mitä kotona oli syncroja usianmpia ,joilla jopa tuntejakin ajettiin muistaakseni reilut 20 000 tuntia yhteensä,
niin ei niihin kyllä kertojan holkkeja tarvinnut vaihdella.
Vastaa Viestiin