Sekura -koppisten leylandin omistajat!
Valvoja: automies560
-
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 49
- Liittynyt: 24 Joulu 2007, 10:16
- Konekalustoani: Leyland 702synchro vm81+3kpl autoja+ym. roinaa
En tiedä onko tässä sylinterissä ollut koskaan takaiskuventtiiliä, nyt ei ainakaan ole. Hydrauli letkut menevät suoraan rinnakkain varren traktorin puoleiseen päähän ja vastakkaisella puolen niitä menee paksu letku molenpiin päihin. Olen juu kokkeillu vaikka miten vensklata mut ei vaan liiku, kohta varmaan täytyy käydä naapurin jontikassa kokeilemassa.. Selvästi varren letkuista näkee että öljyä yrittää puskea.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
tuskin se vika siinä työntövarressa on on se sen verran yksinkertanen kapistus ellei oo mäntä piässy irti
aja millä ajat mutta majorilla loput
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Mihin asentoon se jäi? Onko jommassa kummassa ääriasennossa?pmh kirjoitti:En tiedä onko tässä sylinterissä ollut koskaan takaiskuventtiiliä, nyt ei ainakaan ole. Hydrauli letkut menevät suoraan rinnakkain varren traktorin puoleiseen päähän ja vastakkaisella puolen niitä menee paksu letku molenpiin päihin. Olen juu kokkeillu vaikka miten vensklata mut ei vaan liiku, kohta varmaan täytyy käydä naapurin jontikassa kokeilemassa.. Selvästi varren letkuista näkee että öljyä yrittää puskea.
-
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 49
- Liittynyt: 24 Joulu 2007, 10:16
- Konekalustoani: Leyland 702synchro vm81+3kpl autoja+ym. roinaa
Noin puoleen väliin jumahti. Pitäs melekeen ottaa ja purkaa se niin pääsee tutustumaan mitä se sisällään pitää. Anteeksi pyyntöni masterille ku eihän tää liity aiheeseen oikein mitenkää.
-
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 49
- Liittynyt: 24 Joulu 2007, 10:16
- Konekalustoani: Leyland 702synchro vm81+3kpl autoja+ym. roinaa
No ny pelaa leukussa jälleen valot ja työntövarsikin . Valokatkaisijaan meneviltä kolmelta johdolta oli yhdestä liitin hapettunut ja sulattanu pätkän matkaa eristettä. Työntövarsi on sinällään vieläki mysteeri et miten alko yhtäkkiä pelaamaan vähäisen ajon jälkeen. Takalasi vielä uupuu mut täytynee kattella sitä ens vuojen puolella, mikäli jos on silmät ja sormet vielä tallella .
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 373
- Liittynyt: 21 Loka 2007, 15:28
- Konekalustoani: Leyland 270 -75 , 702 -81 , 804 -81, MF 3060 -89 , sampo 580 -89
- Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Ootko pmh joutunut korjaamaan keulapumpun kytkentälaipan ,siis sitä
kumijutun sisällä olevaa poorijuttua ,josta pumppu kytkeytyy kampi-
akselille, tuli vaan mieleen jos pumppu enään pyörikkään aina ja siittä
johtus ongelmat hytraulipiirissä
kumijutun sisällä olevaa poorijuttua ,josta pumppu kytkeytyy kampi-
akselille, tuli vaan mieleen jos pumppu enään pyörikkään aina ja siittä
johtus ongelmat hytraulipiirissä
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Eikös pmh aiemmin todennut, että painetta on mutta työntövarsi jumitti...nisu kirjoitti:Ootko pmh joutunut korjaamaan keulapumpun kytkentälaipan ,siis sitä
kumijutun sisällä olevaa poorijuttua ,josta pumppu kytkeytyy kampi-
akselille, tuli vaan mieleen jos pumppu enään pyörikkään aina ja siittä
johtus ongelmat hytraulipiirissä
-
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 49
- Liittynyt: 24 Joulu 2007, 10:16
- Konekalustoani: Leyland 702synchro vm81+3kpl autoja+ym. roinaa
Olen juu joutunu kerran senkin korjaamaan, nostolaite ja muuten kaikki pelas ihan normaalisti. Ei tuo pumppu ny enää taida uuden timmi olla mut mun vähille ajoille kelpaa aivan hyvin. Melko roisin oloinen tuossa nostolaitteen nostotarkkuus ku vipua liikuttamalla nyppäsee melkein kymmenen senttiä perälevyä kerralla vaikka kuin tarkasti yrittäs nostaa, muuten ei juuri pilki.
- Kerkänmatti
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 697
- Liittynyt: 19 Joulu 2008, 22:08
- Konekalustoani: 255/2100/804
- NLCF r.y jäsen Nro: 112
- Paikkakunta: Puolanka
Minulla ohjaamon malli Sekura S80, tyyppi SEK 226 ja sarjanumero 225193.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Joo tarkistin asian, eli Sekura S80, Tyyppi SEK 226 ja sarjanumero 225074Kerkänmatti kirjoitti:Minulla ohjaamon malli Sekura S80, tyyppi SEK 226 ja sarjanumero 225193.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Kuinka harvinainen tällainen 902 http://www.donedeal.ie/for-sale/tractors/1246321 mahtaa olla? Itse en ole ennen kuullut ko.mallista. Siitä ei myöskään löydy mielestäni mainintaa englannin kerhon sivuilta, eikä konedatasta. Itse henkilökohtaisesti kyseisen mallin ulkonäkö miellyttää, koska minusta Suomessa olevat Secura hytilliset näyttävät hirmu lyhyt "nenäisiltä", vai olenko vaan tottunut 2100:n nokkaan...
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Empäs heti huomannutkaan, olihan siinä tekstissä mainittu, että vain yksi tehty Ilmankos vaikutti kiinnostavalta