Tervetuloa foorumille ja onnea uudelle koneelle! Se ei kerennyt kauaa tuo peli Torissa vanheta, on kyllä siistin näköinen Pidähän hyvää huolta harvinaisuudestaSaukki78 kirjoitti:Tällainen kotiutui viime viikolla pihaan.
Sekura -koppisten leylandin omistajat!
Valvoja: automies560
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1126
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
- Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
- NLCF r.y jäsen Nro: 023
- Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla [/quote]
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Tota sekurakoppia ei vissiin ollut kuin pienen tovin markkinoilla........
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Mini -nuhvisti
- Viestit: 3
- Liittynyt: 31 Maalis 2016, 20:23
- Konekalustoani: Leyland 472
- Paikkakunta: Hakokylä/Tyrnävä
Melkein Raahesta. Revonlahdelta tuli haettua tämä.nuffiko kirjoitti:Oliks tää se Raahen kone?
http://lamaas.1g.fi/kuvat/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ny kun noihin oikeisiin sinisiin lankesit, niin tuolta jäseneksi..
http://www.nuhvi.net/index.php/fi/liiity-jaseneksi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuosta hiukka remppakertomusta iltojen iloksi..
http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?f=13&t=2766" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja jäsenten kirjastosta pääsee sitten lukemaan..
Leyland 472 SQMS koetettavana Vakolassa
Leyland 262-472 v. 1980 Sekura S2 -ohjaamolliset
Korjausohjekirja Leyland 245, 262, 272, 462 ja 472
Tää ei ollut maksettu mainos.
http://www.nuhvi.net/index.php/fi/liiity-jaseneksi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuosta hiukka remppakertomusta iltojen iloksi..
http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?f=13&t=2766" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja jäsenten kirjastosta pääsee sitten lukemaan..
Leyland 472 SQMS koetettavana Vakolassa
Leyland 262-472 v. 1980 Sekura S2 -ohjaamolliset
Korjausohjekirja Leyland 245, 262, 272, 462 ja 472
Tää ei ollut maksettu mainos.
One thistle, maybe two among the roses.
-
- Mini -nuhvisti
- Viestit: 3
- Liittynyt: 31 Maalis 2016, 20:23
- Konekalustoani: Leyland 472
- Paikkakunta: Hakokylä/Tyrnävä
Kirotus virhe korjattunuffiko kirjoitti:Konekalustoa.. Leyland 742
Korjaakko pieni kirotusvirhe?
Kyselin tuota ittsekin. Ei mulle natsannut. Täydessä työkunnossa, eikö vain?
Ihan täydessä työkunnossa. Pari päivää tullut ajeltua polttopuu rankaa mehtästä.
http://lamaas.1g.fi/kuvat/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Elä sie hanssi pelottele toista hetialkuunsa... miun rojekti työmyyrä nelikko ja tuo painii ihan eri sarjassa ajomäärältään ja toki myös hinnaltaan.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Ei toki tarkoitus.Nuffieldmaster kirjoitti:Elä sie hanssi pelottele toista hetialkuunsa...
Oppia ja tietoa topikissa paljon koneesta jos ei tuttu ennestään..
Tästä sitten bonusta Leylandin ostajalle, aivan ilmaiseksi, tämän viikon tarjous synttäreiden kunniaksi..
https://jukuri.luke.fi/bitstream/handle ... sequence=1" onclick="window.open(this.href);return false;
One thistle, maybe two among the roses.
-
- Proto suunnittelija
- Viestit: 135
- Liittynyt: 03 Joulu 2015, 11:28
- Konekalustoani: Ford 5000 -75, Fordson Power Major -59, Nuffield 465 + UM --69
- NLCF r.y jäsen Nro: 543
- Paikkakunta: Fyrrykyrö
Ei mitään hirmuisia kehuja saanut vakolalta Varsinkaan kestävyydestä. Toki jos siihen on 1000h aikana joutunu tekemään nuo kaikki korjaukset, jotka tuossa selosteessa mainittiin, niin en ihmettele yhtään.
Se voittaa, jolla on kuollessa eniten romua!
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 373
- Liittynyt: 21 Loka 2007, 15:28
- Konekalustoani: Leyland 270 -75 , 702 -81 , 804 -81, MF 3060 -89 , sampo 580 -89
- Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Vakolan testissä juuri näkyy nuot erityis ominaisuudet ,kuten pakoputken jatkuva katkeaminen ,kun
sillä rakenteella se ei vaan kestä oli sitten alkuperäinen tai tarvike.
Kytkimen loppuminen noilla tunneilla tapahtuu juuri sillä nopealla pakilla ,kun ei muisteta että sillä ei
saa lähteä liikkeelle ei edes pelkällä nupilla, se kun muistaa ja muutenkin ei jalkaa leppuuta kytkimillä
niin ei kestävyys ole ongelma sen kummemmin kuin muillakaan merkeillä.
Mitä tulee kertojan holkkien hammasvikoihin ,niin taasen käyttäjällä suuri vaikutus ,ei ainakaan omissa ja
mitä kotona oli syncroja usianmpia ,joilla jopa tuntejakin ajettiin muistaakseni reilut 20 000 tuntia yhteensä,
niin ei niihin kyllä kertojan holkkeja tarvinnut vaihdella.
sillä rakenteella se ei vaan kestä oli sitten alkuperäinen tai tarvike.
Kytkimen loppuminen noilla tunneilla tapahtuu juuri sillä nopealla pakilla ,kun ei muisteta että sillä ei
saa lähteä liikkeelle ei edes pelkällä nupilla, se kun muistaa ja muutenkin ei jalkaa leppuuta kytkimillä
niin ei kestävyys ole ongelma sen kummemmin kuin muillakaan merkeillä.
Mitä tulee kertojan holkkien hammasvikoihin ,niin taasen käyttäjällä suuri vaikutus ,ei ainakaan omissa ja
mitä kotona oli syncroja usianmpia ,joilla jopa tuntejakin ajettiin muistaakseni reilut 20 000 tuntia yhteensä,
niin ei niihin kyllä kertojan holkkeja tarvinnut vaihdella.